  • 71. Data: 2006-01-28 11:32:33
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    [...]
    stek bzdurek

    > hahaha - :-)

    [...]
    stek bzdurek

    zla odpowiedz, poprosze o nastepna

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com
    http://anvilstrike.com

  • 72. Data: 2006-01-28 12:53:53
    Od: R...@g...com (ksRobak)

    "rezist.com" <s...@p...com>
    news:drfkoi$l9v$1@sparrow.axelspringer.com.pl...
    > "ksRobak" <r...@o...pl>

    > <a...@g...gmail.com>

    > [...]
    > stek bzdurek

    > [...]
    > stek bzdurek
    >
    > zla odpowiedz, poprosze o nastepna
    > --
    > tomek nowak

    Kiepski byłby z Pana SĘDZIA Drogi Panie tomek gdybyś Pan
    każdy dowód rzeczowy traktował j.w..
    Proszę zamknąć oczy jak Temita i proszę położyć na Szalki
    Wagi Sprawiedliwości:
    z jednej strony FAKT blokowania postów ogłaszanych poprzez Google
    z drugiej strony NIC.
    Co przeważy? ;-)
    PS. cytowany post ma dalszy ciąg.
    Oto jego treść:

    pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka

> [...]

    > Witajcie,
    > [...]
    > PS. Dlaczego gdzieś wcina posty wysyłane przez Google Groups?

    To bardzo głęboko filozoficzne pytanie:
    JEST skutek - wcinanie postów wysyłanych przez Google Groups
    musi więc być FIZYCZNA PRZYCZYNA skoro skutek jest fizyczny.
    ZAMIAR wcinania nie skutkuje wcinaniem
    musi zaistnieć REALIZACJA (wdrożenie) ZAMIARU w CZYN.
    Musi być wykonana PRACA.
    pytanie:
    Co jest przetwornikiem tego zamiaru w czyn i gdzie ten przetwornik
    się znajduje??? :)
    Edward Robak*
    /cytat.

    Edward Robak*

  • 73. Data: 2006-01-28 13:16:19
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > z jednej strony FAKT blokowania postów ogłaszanych poprzez Google
    > z drugiej strony NIC.

    Zbierz 100 000 podpisow i ruszaj do boju!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 74. Data: 2006-01-28 13:55:57
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl>

    .

    > Zbierz 100 000 podpisow i ruszaj do boju!
    > --
    > tomek nowak

    hahaha :-)
    To trzeba aż 100.000 podpisów na paru samozwańców?
    Przecież oni i tak nic sobie z tego nie będą robić
    dopóki mają armijkę ogłupionych adminów wierzących
    w legalność samozwańców i ślepo wykonujących ROZKAZY guru...
    Przecież to oczywista ZMOWA. Pojedynczy admin choćby nawet był
    najgłupszym z TROLLI nie jest w stanie blokować postów
    na wiele serwerów równocześnie.
    JEST tak jak jest bowiem ludzie są bierni i nic nie mówią
    gdy ktoś/coś decyduje za nich co im wolno a czego NIE.
    Padło na polaczków? Acha. Są łatwowierni a więc można
    tworzyć FAKTY DOKONANE i tradycję.
    Za 10 lat nikt już nie będzie pamiętał, że można było wysyłać
    posty na Sieć Użytkownika z dowolnego serwera i nikt się w to
    nie mięszał.
    Ta dyskusja została zainicjowana na grupie "pl.soc.prawo"
    po to aby uzmysłowić ludziom związanym z prawodawstem
    jaki jest mechanizm FAKTÓW DOKONANYCH:
    pojedynczy grupowicze mogą sobie biadolić a TROLLE będą robić
    swoją dywersję by zawłaszczyć publiczną polskojęzyczną przestrzeń.
    ...małymi kroczkami do przodu:
    drang,
    drang,
    drang...
    Edward Robak*

  • 75. Data: 2006-01-28 14:08:18
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: ksRobak [Sat, 28 Jan 2006 09:44:13 +0100]:

    > Dowód rzeczowy który zaprezentowałem JEST nie do podważenia.

    No ale nikt nie podważa tego, że niektóre posty nie pojawią się
    na wszystkich serwerach. Podważana jest twoja teoria spiskowa.

    > To ewenement w skali światowej

    W skali światowej wyobraź sobie, wygląda to identycznie.

    > z nielegalnie moderowanej grupy news:pl.news.nowe-grupy

    O, to moderacja też się już nielegalna zrobiła? :)))

    Kira (ubawiona)

  • 76. Data: 2006-01-28 14:27:55
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: ksRobak [Sat, 28 Jan 2006 14:55:57 +0100]:

    > Pojedynczy admin choćby nawet był najgłupszym z TROLLI
    > nie jest w stanie blokować postów na wiele serwerów
    > równocześnie.

    Jest. Wyobraź sobie, że blokować można nie tylko na wejściu,
    ale także na wyjściu - czyli mogę sobie ustawić tak, że coś
    z mojego serwera skierowane do serwera XYZ nie zostanie nigdy
    z tego mojego w ogóle wysłane. ICMZ?

    > Ta dyskusja została zainicjowana na grupie "pl.soc.prawo"
    > po to aby uzmysłowić ludziom związanym z prawodawstem
    > jaki jest mechanizm FAKTÓW DOKONANYCH:

    Z "faktami dokonanymi" proponuje na pl.hum.polszczyzna, bo
    konstrukcja stylistyczna jest wybitnie interesująca.

    Kira

  • 77. Data: 2006-01-28 14:38:06
    Od: "ksRobak" <r...@o...pl>

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl>
    > "ksRobak" <k...@c...pl>
    > Re to: ksRobak [Sat, 28 Jan 2006 09:44:13 +0100]:

    s.nowe-grupy&tid=8310549

> [...]
    > W skali światowej wyobraź sobie, wygląda to identycznie.
    > O, to moderacja też się już nielegalna zrobiła? :)))

    Ta moderacja Droga Pani - nigdy nie była legalna bowiem nie stworzono
    nawet pozorów głosowania. Po prostu: któregoś pięknego dnia
    ktoś/coś wziął i zamoderował - FAKT ZAISTNIAŁ i tak już zostało.
    Jak najbardziej blokowanie postów wysyłanych poprzez Google
    jest działalnością zorganizowaną bowiem postów tych brak
    tylko na niektórych serwerach. Admini tych serwerów musieli
    podjąć taką decyzję nie pytając użytkowników o zdanie
    a więc samowolnie. Usenet nie służy adminom tylko Userom.
    PS. O skali światowej nie będę rozwijał bowiem na polskich serwerach
    nie ma takiego blokowania. Chodzi wyłącznie o te niektóre serwery,
    których admini blokują posty na złość Polakom uczestniczącym w
    dyskusjach.
    Edward Robak*

  • 78. Data: 2006-01-28 14:47:44
    Od: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl>
> [...]

    > Z "faktami dokonanymi" proponuje na pl.hum.polszczyzna, bo
    > konstrukcja stylistyczna jest wybitnie interesująca.

    Wyobrazić sobie można wszystko ale nie wszystko co sobie Pani
    wyduma JEST FAKTEM. Fakty dokonane to te, które zaistniały
    w rzeczywistości. Takim FAKTEM DOKONANYM jest samowola
    niektórych adminów którzy na swoich serwerach blokują posty
    ogłaszane poprzez Google.
    Jeśli chce Pani bronić oszołomów którzy to robią to proszę pamiętać,
    że także Pani posty mogą być blokowane i wymazywane z serwerów
    bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    Broniąc samozwańców broni Pani bezprawia i anarchii.
    Edward Robak*

  • 79. Data: 2006-01-28 15:37:44
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ta moderacja Droga Pani - nigdy nie była legalna bowiem nie stworzono
    > nawet pozorów głosowania. Po prostu: któregoś pięknego dnia
    > ktoś/coś wziął i zamoderował - FAKT ZAISTNIAŁ

    ROTFL, sluchaj... skoro wiesz juz ze na tym podworku nic nie zdzialasz,
    to mam dla Ciebie lepsza propozycje!

    Wyslij testowego posta i usun go po kilku minutach (Cancel).
    Wejdz na google czy onet albo innego newsfeedera.

    Chamy beda przechowywac ten usuniety post,
    pomimo ze sobie tego nie zyczysz.

    Na Twoim miejscu bym do konkretnych firm, wystapil o konkretne
    odszkodowanie :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 80. Data: 2006-01-28 16:32:08
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: ksRobak [Sat, 28 Jan 2006 15:47:44 +0100]:

    > Wyobrazić sobie można wszystko ale nie wszystko co sobie Pani
    > wyduma JEST FAKTEM.

    Wyobraź sobie więc, że twoje dumania też faktów nie tworzą.

    > Takim FAKTEM DOKONANYM jest samowola niektórych adminów
    > którzy na swoich serwerach blokują posty ogłaszane poprzez
    > Google.

    Nie są. Ale na potrzeby tej dyskusji przyjmijmy na chwilę,
    że faktycznie są (choć w praktyce jeśli tak się dzieje, to
    na moje oko znaczy, że Google coś spierdoliło).

    Jak sam zauważyłeś - admini blokują na SWOICH serwerach.
    Więc na jakiej podstawie chcesz im zabronić dysponowania
    ICH serwerami, hmm? Nawet, jeśli serwer-maszyna nie jest
    ich prywatną własnością, to wszelkie czynności na niej
    wykonywane są uzgadniane z faktycznym właścicielem tegoż
    serwera - a jak do tej pory dysponowanie swoją własnością
    nie tylko nie jest w tym kraju zabronione, ale wręcz prawo
    do tego jest chronione. Tak, prawnie.

    Więc na jakiej podstawie chcesz tego zabronić? Rzecz jasna
    poza własnym "widzimisię"?

    > Jeśli chce Pani bronić oszołomów którzy to robią to
    > proszę pamiętać, że także Pani posty mogą być blokowane
    > i wymazywane z serwerów bez podania jakiejkolwiek
    > przyczyny.

    Tak samo jak ja ze swojego serwera mogę skasować co mi
    do łba wpadnie. Normalna rzecz - i było tak zawsze od
    kiedy Internet pamiętam - a pamiętam w sumie od początku
    kiedy się w PL pojawił.

    > Broniąc samozwańców broni Pani bezprawia i anarchii.

    Co jest bezprawnego w dysponowaniu swoją własnością?

    Kira