  • 101. Data: 2006-02-01 23:31:28
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 26 Jan 2006 21:20:41 +0100,
    ksRobak <r...@i...pl> screamed:

    > Nie wolno mi czytać postów które jakiś samozwaniec zablokował.

    Nie samozwaniec, ale do Ciebie to najwyraźniej nie trafia.

    > Oczywiście: Pani odpowie, że właściciel Usenetu - tylko bez praw
    > własności a więc samozwaniec.

    Z prawem własności. Z prawem. Posiada hasło do klucza więc posiada.
    Ale dyskusja z Tobą przypomina próbę wyłożenia fizyki kwantowej
    średniowiecznym rycerzom.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:208B ]
    [ 00:30:06 user up 10875 days, 12:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Know Thy User.

  • 102. Data: 2006-02-02 15:34:55
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    ksRobak napisał(a):

    > Jeśli chce Pan o tym porozmawiać jak również o tym kto i dlaczego
    > moderuje polskojęzyczną przestrzeń wirtualną
    > to zapraszam na news:pl.sci.filozofia :-)

    Z tobą NIKT już nie chce o NICZYM rozmawiać. Nie zauważyłeś tego??
    I Bogu niech będą dzięki za moderację i uwolnienie od popaprańców.

    --
    Pzdr
    Leszek