  • 91. Data: 2006-01-28 21:07:08
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl>

    "Alek"

    >> To JA decyduję kogo chcę czytać
    >> i z kim rozmawiać.
    >> JA KLIENT. :-)
    >> Edward Robak*

    > *Najwyraźniej klient bez krawata ;)

    pa

  • 92. Data: 2006-01-28 23:25:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Kira* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Wyobraź sobie więc, że twoje dumania też faktów nie tworzą.

    Ja się zgadzam z Witkiem, można ludziom coś tłumaczyć, nawet starać
    się do nich dotrzeć - ale po co karmić niepoprawnego trolla?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    gsm: 502DEFUNK || JID: o...@j...org

  • 93. Data: 2006-01-28 23:36:45
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > się do nich dotrzeć - ale po co karmić niepoprawnego trolla?

    nazarty mniej ruchawy, latwiej ubic :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 94. Data: 2006-01-29 04:55:31
    Temat: Re: prawo w Usenecie [Olgierd]
    Od: "ksRobak" <r...@w...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem>
    .

> [...]
    >
    > Ja się zgadzam z Witkiem, można ludziom coś tłumaczyć, nawet starać
    > się do nich dotrzeć - ale po co karmić niepoprawnego trolla?

    Witam!
    Drogi Panie Olgierd.
    Gdy zobaczy Pan gdziekolwiek w Usenecie czyjegoś nicka dopisanego
    do tematu - to będzie dla Pana informacja, że grupowicz ten to
    ~~~FAŁSZYWY ŚWIADEK~~~
    jak to rozumieć? - najlepiej WROST:
    temat tego odgałęzienia: "Re: prawo w Usenecie [Olgierd] "
    oznacza, że Olgierd jest fałszywym świadkiem
    a więc wychodowanym na paradoksie Epimenidesa
    pieniaczem i oszczercą
    nadającym LUDZIOM przezwiska (fałszywe świadectwo).
    PS. Jeśli chcesz Pan dowiedzieć się dlaczego jesteś TROLLEM
    to zapraszam na news:pl.sci.filozofia
    Tu na pl.soc.prawo wystarczy komentarzy NTG.
    pozdr,
    Edward Robak*

  • 95. Data: 2006-01-29 05:21:20
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl>

    "Leszek" <l...@p...fm>

    > On, jako jedyny doliczył do nieskończoności. Dwa razy ;)
    > I tylko ON może dzielić przez zero.
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Tak Szanowny Panie. :-)
    "On" jako jedyny na świecie patrząc na odcinek zauważył i opisał,
    że odcinek ten zbudowany z ściśle do siebie przylegających kolejnych
    punktów o zerowyrm wymiarze - posiada punkt pierwszy i punkt ostatni
    czym udowodnił
    że nieskończona ilość punktów odcinka JEST OGRANICZONA.
    Tak
    Poza ostatnim punktem odcinka nie ma już żadnego innego
    na tym odcinku.
    Miejsc po przecinku rozwinięcia dziesiętnego liczby 1/3 jest
    także nieskończenie wiele i tak jak punktów na odcinku tak
    w tym ułamku dziesiętnym
    jest pierwsza pozycja po przecinku i pozycja ostatnia
    a pomiędzy nimi NIESKOŃCZONOŚĆ.
    1/3 = 0,33333333...3333333[10/3]
    Na ostatniej nieskończonej pozycji tego ułamka nie jest cyfra 3
    lecz reszta z dzielenia [10/3] która nigdzie się nie przenosi.
    Za tę PRAWDĘ zostałem zablokowany przez zagranicznych TROLLI
    moderujących polskojęzyczną grupę dyskusyjną pl.sci.matematyka
    choć nauka ta w niedalekiej przyszłości będzie fundamentem
    nowoczesnej matematyki bez paradoksów, fałszu i obłędu.
    Tak. :-)
    Jeśli chce Pan o tym porozmawiać jak również o tym kto i dlaczego
    moderuje polskojęzyczną przestrzeń wirtualną

  • 96. Data: 2006-01-29 09:04:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dziś świat wstrzymał oddech bo *ksRobak* wypowiedział te słowa:

    > oznacza, że Olgierd jest fałszywym świadkiem
    > a więc wychodowanym na paradoksie Epimenidesa
    > pieniaczem i oszczercą
    > nadającym LUDZIOM przezwiska (fałszywe świadectwo).

    Patrzaj człowieku, a chciałem tylko, żebyś przestał się kompromitować, bo
    nie widzisz, że się z Ciebie tutaj śmieją.
    Mogę być i fałszywym świadkiem, cokolwiek to znaczy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 97. Data: 2006-01-29 09:45:20
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem>
> [...]

    > bo nie widzisz, że się z Ciebie tutaj śmieją.
    > Mogę być i fałszywym świadkiem, cokolwiek to znaczy.

    hehehe - śmieją się z Pana Drogi Panie czytając w oknie tematu
    identyfikator TROLLA.
    Tak.

    W ogóle to przepraszam wszystkich za karmienie ale nie mogłem
    się powstrzymać. :-)
    pozdrawiam Bardzo Serdecznie a nawet Bardziej,
    Edward Robak*

  • 98. Data: 2006-02-01 23:24:45
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 26 Jan 2006 10:13:24 +0100,
    ksRobak <r...@g...SKASUJ-TO.pl> screamed:
    > Celowość takich działań JEST oczywista: wymusić posłuszeństwo
    > oraz rozbić jednolitość Grup Dyskusyjnych.

    Bzdura. Napisz do swojego Google z prośbą o bycie zgodnym z odpowiednim
    RFC - w końcu zrobienie m.in. aliasu pocztowego to nie zbyt dużo pracy.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 00:23:39 user up 10875 days, 12:18, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    CCCP:> format CCCP: /u

  • 99. Data: 2006-02-01 23:25:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 26 Jan 2006 23:07:08 +0100,
    ksRobak <r...@o...pl> screamed:

    > Nie proszę Pana. Dyskusja kończy się wnioskiem.
    >
    > Ci którzy są odpowiedzialni za blokowanie postów wysyłanych przez
    > Google działają na szkodę Użytkowników polskiego Usenetu.

    Na szkodę wysyłających z tegoż. I jednocześnie nie działają
    na szkodę dla wszystkich innych.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 00:25:22 user up 10875 days, 12:20, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Captain Hook died of jock itch.

  • 100. Data: 2006-02-01 23:28:28
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 26 Jan 2006 11:20:59 +0100,
    Kira <c...@e...wytnij.pl> screamed:

    > Jeden konkretny człowiek o inicjałach TS.

    A dokładnie są to dwie osoby. <:

    > (Wersja skrócona, dla półgłowka, nie uwzględniająca takich
    > trudnych pojęć jak 'usługa', 'hierarchia', i tak dalej...)

    Z powodu powszechnego dostępu do tej gałęzi pomyliło mu się kilka
    podstawowych pojęć. Ale to już jego zmartwienie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 00:27:10 user up 10875 days, 12:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    My new shockproof, water resistant, antimagnetic watch caught on fire.