    From: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo spoldzielcze + BTS
    Date: Tue, 20 Apr 2004 18:50:45 +0200
    Sender: m...@o...pl@grat.site.krakow.pl

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0404201012180.-85710105@Athlon.po
    rtezjan.zabrze.pl...

    > [...]
    > [...]
    >
    > Napisałeś "mieszkańców/właścicieli" a IMHO to duża różnica.
    > Skoro piszesz o "spółdzielni" to najwyraźniej co najmniej nie wszystkie
    > mieszkania są własnością mieszkańców (i mam nadzieję że nie masz
    > na myśli "własności prawa spółdzielczego do mieszkania" bo to NIE jest
    > prawo własności !).
    >
    > Co do przepisów: np. ustawa o własności lokali, art.12:
    > +++
    > 2. Pożytki i inne przychody z nieruchomości wspólnej służą pokrywaniu
> [...]

    no wlasnie, zakladajac ze jestem wlascicielem miszkania to czesc dachu jest
    moja
    zakladajac ze nie da sie wydzielic mojej czesci dachu jak cos na nim stoi to
    zajmuje czesc kazdego wlasciciela

    wiec zgodnie z tym co zacytowales przychody z BTS'a powinny isc na cele
    utrzymania TEJ nieruchomosci wspolnej a nie wszystkich dookola ... czyz nie
    ??

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz