  • Data: 2003-01-19 01:40:17
    Temat: Re: prawo ojca do widywania dziecka
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > partnera pogorszysz sytuacje swoją  jako matka w postepowaniu rozwodowym...

    nie mogę się zgodzić z takim rozumowaniem, uważam, że jest powierzchowne.
    Przecież ja nie chcę nic robić wbrew prawom dziecka, chcę właśnie prawnie
    uregulować tę kwestię, bo niepokoi mnie ta sprawa. W czym jestem złą matką? Nie
    powinnam wiązać się z człowiekiem, który ma takie problemy? A może w wyborze
    partnera kierować się tylko potrzebami dziecka? Byłabym dobrą matką, gdybym
    związała się z kimś, kto nie ma żadnych problemów na tle dziecko-były mąż?
    Byłabym wdzięczna, gdybyś wyjaśniła mi wprost co takiego mnie obciąża jako
    matkę, może gubię się niepotrzebnie w domysłach?...
    M.