  • Data: 2003-01-19 20:24:12
    Temat: Odp: Do Sandry i Dodo
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dodo <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0erbf$18tq$...@f...acn.pl...

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    > ehhh, emocje wzięły gore ..., a miało być EOT...

    i będzie EOT bo to niejasnowidzenie miła Pani to fakty z naszej szarej
    codzienności...
    powtorze jeszcze raz " czas to dobry lekarz na wszelkie dolegliwości" i nie
    głoś mi haseł
    "dla dobra dziecka " slysze je codziennie ...
    osobiście życzę by życie Cię nie doświadczało ...nie chcę ranić daleka
    jestem od tego jednak powinnaś sobie zadac pytanie
    - czy doświadczenie się zdobywa tylko rodząc dzieci, czy rozwodzac sie ?
    kiedyś ktoś mi powiedział,że dziecko w pewnym wieku niekiedy zdobyło więcej
    doświadczenia od człowieka ,który przeżył o wiele wiecej lat od
    niego...życie doświadcza nietylko ludzi dojrzałych

    Sandra