  • 1. Data: 2007-08-27 07:02:53
    Temat: prawo o wymianie dowodow osobistych
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Witam

    Kiedy zostalo uchwalone prawo o wymianie dowodow osobistych na nowe
    (laminowane, podobne do prawa jazdy)?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-27 07:06:35
    Temat: Re: prawo o wymianie dowodow osobistych
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    http://www.umlancut.bip.doc.pl/index.php?wiad=6143

    Waznosc "od dnia 1 stycznia 2007r. do dnia 31 grudnia 2007r. - wydane w
    latach 1996 - 2000."

  • 3. Data: 2007-08-27 12:48:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PioM pisze:

    > Waznosc "od dnia 1 stycznia 2007r. do dnia 31 grudnia 2007r. - wydane w
    > latach 1996 - 2000."

    A pro po dowodów osobistych: dziś sobie słuchałem radia i rzuciło mi sie
    uszy że w reklamówce MSiWA głoszą że po okresie ważności dowodów
    osobistych posiadacz starego DO nie będzie mógł po utracie ważności DO
    sprzedać np samochodu.
    Czy ktoś wie gdzie jest wymóg posiadania DO dla ważności umowy sprzedaży
    ;)) ? Jak można siać taką propagandę?

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 4. Data: 2007-08-27 12:48:53
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Johnson <j...@n...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > Czy ktoś wie gdzie jest wymóg posiadania DO dla ważności umowy
    > sprzedaży ;)) ? Jak można siać taką propagandę?

    Pewnie chodzi im o to, że nie będzie można go zarejestrować, czy coś. Miektórzy
    łaczą te dwie rzeczy w jedną.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 5. Data: 2007-08-27 13:01:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Goomich pisze:

    > Pewnie chodzi im o to, że nie będzie można go zarejestrować, czy coś. Miektórzy
    > łaczą te dwie rzeczy w jedną.

    Ja nie łącze. A w reklamie mowa o sprzedaży a nie rejestracji.

  • 6. Data: 2007-08-28 12:50:01
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Johnson <j...@n...pl> naskrobał/a w

    > Ja nie łącze. A w reklamie mowa o sprzedaży a nie rejestracji.

    Aj waj, nie mówię o tobie, tylko o "onych".