  • 1. Data: 2007-08-27 06:39:03
    Temat: próba zabójstwa
    Od: "Doris" <1...@g...pl>

    14 miesiecy temu moja 78-letnia matka została napadnięta we własnym domu.
    Napastnik przeskoczył przez bramę, wpadł do domu i zaczął ją dusić,
    krzycząc: "już po tobie k..rwo!" przewrócił ją, bijąc głową matki o podłogę,
    wyniku czego straciła przytomność.
    W śledztwie przyznał się do napadu twierdząc, że był "sprowokowany" !!?
    Sprawa jest teraz w sądzie ale oskarżony, mający za sobą już doświadczenie
    sądowe i kilkanaście lat odsiadki, nie stawia się i nie odbiera wezwań do
    domu (prawdopodobnie siedzi w areszcie za inne sprawy) W dodatku jest
    oskarżony w sprawie napadu tylko na podst. Art. 190. § (Kto grozi innej
    osobie popełnieniem przestępstwa na
    jej szkodę lub szkodę osoby najbliższej ...)

    Czy to nie jest jakś kpina z prawa? Moim zdaniem to była próba zabójstwa a
    nie pogróżki karalne.

    Czy można teraz przekwalifikować tą sprawe i jak ją zakończyć ?
    Sędzia stale przekłada rozprawy na podst. Art. 117. § 2 KPK

  • 2. Data: 2007-08-27 17:21:08
    Temat: Re: próba zabójstwa
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 27 Aug
    2007 08:39:03 +0200, Doris zeznał(a):

    > Czy to nie jest jakś kpina z prawa? Moim zdaniem to była próba zabójstwa a
    > nie pogróżki karalne.

    no dobrze, a co jest w aktach ?

    > Czy można teraz przekwalifikować tą sprawe i jak ją zakończyć ?

    Sąd może wszystko
    Czy matka jest oskarżycielem posiłkowym?

    > Sędzia stale przekłada rozprawy na podst. Art. 117. § 2 KPK

    A w post. przygotowawczym nie bylo doręczeń ?

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-08-27 19:32:45
    Od: "Doris" <1...@g...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości

    > no dobrze, a co jest w aktach ?
    dostęp do akt ma tylko matka, sprawca przyznał się do napadu

    > Sąd może wszystko
    sędzia to panienka, na oko 22-letnia, która sama nie wie czego chce

    > Czy matka jest oskarżycielem posiłkowym?
    nie jest i pewnie nie wie jak to przeprowadzić (podobnie jak ja)

    > A w post. przygotowawczym nie bylo doręczeń ?
    trwało to ponad rok ale dostęp do akt ma tylko matka, mi nie pozwolono
    zajrzeć