    Subject: Re: prawo jazdy od 2016o
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 27 Nov 2015 16:18:26 +0100

    W dniu 27-11-15 o 15:50, Kris pisze:
    > Po drugiej stronie było życie kierowcy i pasażerów Blachę się
    > wyklepie w tym przypadku ale czarny scenariusz że przez jednego
    > pieszego idiotę 5 osób do piachu tez jest możliwy

    W mojej ocenie nie masz racji. Pasażerowie (nie wiemy, czy 5, ale to
    mało istotne) są zapięci pasami i chronieni blachą. Prawdopodobieństwo
    śmierci nawet przy koziołkowaniu pojazdu uważam za znikome. Śmierć
    pieszego w tym wypadku uważam za bardzo prawdopodobną. Wydaje mi się, że
    większość z kierowców by zareagowała w podobny sposób.

    Na ile po nagraniu mogę się zorientować, to on inny błąd popełnił, ale
    dobrze się pisze siedząc przy laptopie. Niepotrzebnie dotknął hamulca.
    Po manewrze ominięcia powinien dodać gazu. Zminimalizowałby poślizg.