    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy od 2016
    Date: Thu, 26 Nov 2015 16:29:08 +0100

    W dniu 2015-11-25 o 13:07, Krysteck pisze:
    > Mimo że 18-latkiem już dawno nie jestem, to dopiero teraz sytuacja
    > zmusiła mnie do wyrabiania prawa jazdy.
    Odpowiem trochę nie na temat.
    PORD to przepis do którego nasi W.Cz. posłowie mają wielką słabość i
    mieszają w nim prawie tak często jak w przepisach podatkowych.
    Czemu to służy? Dobremu samopoczuciu "rządzących" i niczemu więcej.
    Mamy więcej zabitych w wypadkach, niż na zachodzie? Mamy. Mamy takie
    same samochody, jak oni? Nie mamy.
    Pracownik Opla w Hannoverze zarabia 4000? Zarabia. Euro.
    Pracownik Opla w Gliwicach zarabia 4000? Zarabia. Złotych.
    Jesteśmy tylko i wyłącznie tanią siłą roboczą i neokolonią.
    Nie trzeba być geniuszem, żeby zauważyć, że kupujemy auta często wiekowe
    i często powypadkowe i takie nie będą tak samo bezpieczne, jak nowe.
    Dodatkowo nieustanne mieszanie w przepisach powoduje skutek odwrotny od
    zamierzonego. Ludzie zamiast jeździć bardziej przepisowo tracą resztki
    szacunku do przepisów i mają je dupoko w głębie.
    Jacek