  • 11. Data: 2011-02-18 14:48:06
    Temat: Re: prawo budowlane (bilans terenu)
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    czy plany MPZP można znaleźć na necie?
    wiem że odpowiedni wydział urzędu danego miasta udostępnia to każdemu, ale
    może da sie dotrzeć szybciej? dzięki

  • 12. Data: 2011-02-18 15:31:31
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "amba" <a...@m...pl> wrote in message
    > czy plany MPZP można znaleźć na necie?

    można :) pytanie nieaktualne.

  • 13. Data: 2011-02-18 15:40:55
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "amba" <a...@m...pl> wrote in message
    > (I jak to jest podane - w liczbie? pomoże ktoś?)

    jak sie nazywa ten współczynnik?
    znalazłem takie zapisy: - któryś z tych?

    7.ZASADY KSZTAŁTOWANIA ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU
    2) wielkość powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działki -
    maksymalnie 35%,
    3) minimalny procent powierzchni biologicznie czynnej - 50%,
    4) intensywność zabudowy - minimalna: nie ustala się, maksymalna: 1,2,

  • 14. Data: 2011-02-18 17:15:31
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Zmienia.
    Z podobnego powodu czasem się kładzie płyty ażurowe (betonowe lub
    plastikowe), wtedy liczysz tylko 50% zajętej powierzchni.
    Wiadomo, po ukońceniu i odebraniu budowy na Twoim własnym to do czasu gdy
    życzliwi sąsiedzi podkablują.
    Przy czym wcale nie muszą być bezinteresownie złośliwi, ale np. ich działka
    może być przez to zalewana.

    -----

  • 15. Data: 2011-02-19 01:52:03
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > po ukońceniu i odebraniu budowy na Twoim własnym to do czasu gdy
    > życzliwi sąsiedzi podkablują.

    a czy ma to znaczenie, czy nie ma, że budowa dawno jest zakończona
    a to jest po odbiorze? (no po prostu jest to gotowe użytkowane już dawno
    osiedle).

  • 16. Data: 2011-02-19 02:24:52
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    Mam również pytanie, czy płyy/chodniki/etc liczą się do tzw 'zabudowy'?
    - w planie jest, że suma 'powierzchni zabudowy' i 'powierzchni biologicznie
    czynnej' jest < 100%. Co stanowi pozostałą część? - jak ją się określa (i
    co do niej przynależy)?

    np:
    powierzchnia zabudowy max 35%
    biol czynna min 50%.

    a reszta (15%) to co?

  • 17. Data: 2011-02-19 06:55:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "amba" <a...@m...pl> napisał

    > Mam również pytanie, czy płyy/chodniki/etc liczą się do tzw
    > 'zabudowy'?

    Nie. Powierzchnia zabudowy to teren pod budynkami.

    > np:
    > powierzchnia zabudowy max 35%
    > biol czynna min 50%.
    >
    > a reszta (15%) to co?

    Np. chodniki, podjazdy, parkingi, boksy na śmietniki.