  • 1. Data: 2011-02-11 20:57:46
    Temat: Re: Wysoki rachunek za energię_-_płacić3F
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Witam. Co prawda należę do innej firmy energetycznej ENERGA ,lecz zasady są podobne.Z
    całą pewnością należy wpłacić fakturę inaczej pójdzie do windykacji, na każdym
    rachunku musi być rozliczenie ze wskazań stanu licznika i okres, VAT itp. rozliczenia
    .Istnieje możliwość uszkodzenia licznika i rachunki będą większe oraz szalejące ceny
    i inne dodatki do faktur ( u nas istnieje np. opłata przejściowa ,opłata
    handlowa).Proszę monitować w firmie energetycznej np. poprosić o sprawdzenie układu
    pomiarowego ale na miejscu , a nie w laboratorium - płatne( ENERGA sprawdza liczniki
    w firmie-córce gdzie tu niezależność).Gdyby zawiodły wszystkie możliwości proszę
    powiadomić firmę energetyczną o podaniu sprawy do Urzędu Regulacji Energetyki to
    powinno zadziałać. Jest jeszcze jedna nowa droga jeśli jest to taryfa C11 to można
    zmienić dostawcę ( Stoen pobiera opłatę za przesył a inna firma za energię) nie chcę
    tu reklamować Firm ale jest ich coraz więcej i na pewno pojawią się stany liczników.
    To co opisujecie to coraz częstsze zagrywki Firm Energetycznych czy jest pewność iż
    jest spisany licznik a może prognoza ?Jest to może oszczędność Firmy na pracownikach
    - inkasentach i większych zyskach firmy kwestią ludzi tam zatrudnionych. VIGO
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2011-02-12 11:49:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.02.2011 21:57, Kazik pisze:

    > Witam. Co prawda należę do innej firmy energetycznej ENERGA ,lecz zasady są
    podobne.
    > Z całą pewnością należy wpłacić fakturę inaczej pójdzie do windykacji,

    No to co? Niech sobie idzie.

    Odsetki ustawowe są i tak korzystniejsze od kredytu czy utraty zarobku z
    powodu ograniczenia płynności finansowej.

  • 3. Data: 2011-02-12 18:00:12
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-02-12 12:49, Andrzej Lawa pisze:

    > No to co? Niech sobie idzie.
    >
    > Odsetki ustawowe są i tak korzystniejsze od kredytu czy utraty zarobku z
    > powodu ograniczenia płynności finansowej.

    Zapomniales o grubym kiju, jakiego mam dostawca energii w postaci
    mozliwosci odciecia tejze.

    Marek

  • 4. Data: 2011-02-12 19:15:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.02.2011 19:00, Marek K pisze:

    > Zapomniales o grubym kiju, jakiego mam dostawca energii w postaci
    > mozliwosci odciecia tejze.

    Ten "kij" jest trochę samobójczy. To po pierwsze.

    Po drugie zanim zakład energetyczny w ogóle pomyśli o wyłączeniu, minie
    sporo czasu, będzie musiał wezwać do zapłaty, potem jeszcze zagrozić
    wyłączeniem i przez ten czas sprawa może się wyjaśni.

    A jak nie, bardziej opłacalne może być zasilanie z własnego agregatu ;->