  • 1. Data: 2011-02-12 15:38:48
    Temat: n-ka uciążliwe faktury na ekranie
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    zastanawiam się, czy można coś z tym zrobić.
    Telewizja n od jakiegoś czasu bardzo walczy o *ekologię*. Ta walka
    objawia się wyświetlaniem, nawet kilka razy dziennie, przy włączeniu,
    w czasie oglądania programów (ostatnio nawet przy skoku Małysza!)
    plansz z informacją o tym, że otrzymałeś dokument sprzedaży.
    Dokument ten nie zniknie, kiedy nie naciśnie się odpowiedniego
    przycisku na pilocie. Jest to denerwujące i męczące, nie zawsze pilot jest
    pod ręką.
    Zadzwoniłem dzisiaj na ich infolinię, ale powiedzieli, że nie da się tego
    wyłączyć.
    Dla jasności faktury otrzymuje pocztą, nie zalegam z płatnościami.
    Niestety do zakończenia umowy pozostało mi dobrych kilka miesięcy
    i wygląda na to, że będę się musiał męczyć.
    Zastanawiam się czy takie działanie jest zgodne z umową. Myślałem,
    może by zgłosić to do UKE, albo jakiegoś rzecznika,
    ale nie wiem czy jest to działanie niezgodne z prawem / umową.
    Może coś poradzicie.

    --
    pozdrawiam
    barbakan

  • 2. Data: 2011-02-12 21:18:23
    Temat: Re: n-ka uciążliwe faktury na ekranie
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "barbakan" <b...@p...onet.pl>
    > Może coś poradzicie.

    Zamiast tutaj jojczyć i biadać, nie bądź leniwy i naciśnij ten przycisk. U
    mnie jakoś po jednym naciśnięciu nie pokazuje się "kika razy dziennie" ta
    informajca o fakturze.

  • 3. Data: 2011-02-13 05:34:01
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    > Zamiast tutaj jojczyć i biadać, nie bądź leniwy i naciśnij ten przycisk. U
    > mnie jakoś po jednym naciśnięciu nie pokazuje się "kika razy dziennie" ta
    > informajca o fakturze.

    Tak też myślałem, że to może wina mojego sprzętu, ale powiedzieli,
    że za to odpowiada oprogramowanie.
    Nie wiem na jakiej podstawie, twierdzisz, że jestem leniwy,
    i poddajesz w wątpliwość to co napisałem.
    Ciekawy jestem jaki masz próg akceptacji na takie działania,
    czy jak każą Ci nacisnąć 2x to będzie ok,
    a 3,4,5?. Dla mnie problem jest ciekawy i myślę, że warto go rozważyć.

    --
    pozdrawiam
    barbakan

  • 4. Data: 2011-02-13 07:03:08
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-02-13 06:34, barbakan wrote:

> [...]
    > czy jak każą Ci nacisnąć 2x to będzie ok,
    > a 3,4,5?. Dla mnie problem jest ciekawy i myślę, że warto go rozważyć.

    a dla wiekszosci ciekawy nie jest.

    słuchaj, a może niech ci zapłacą za to, że telewizor musisz guzikiem
    włączyć (mógłby się domyślić), albo że kanały trzeba pilotem zmieniać.

    u mnie komunikat jest dokładnie raz na miesiąc, nie jest to specjalnie
    uciążliwe.

    gacek

  • 5. Data: 2011-02-13 10:54:57
    Od: Jacek S <o...@f...cy>

    W dniu 2011-02-13 06:34, barbakan pisze:
    > ciach...
    > Nie wiem na jakiej podstawie, twierdzisz, że jestem leniwy,
    > i poddajesz w wątpliwość to co napisałem.
    >ciach...

    Pewnie dlatego, że też ma telewizję n i wie, że taki komunikat wyświetla
    się dokładnie raz w miesiącu, co zresztą potwierdził gacek i teraz
    potwierdzam ja. Poszukaj za pomocą pilota w opcjach możliwości
    aktualizacji softu swojego tunera ( choć teoretycznie powinien się
    aktualizować sam )- może coś to da. Ale uprzedzam, dojście do tych opcji
    wymaga więcej, niż jednego kliknięcia pilotem;)

    --
    Jacek S.

  • 6. Data: 2011-02-13 11:52:38
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-02-12 16:38, barbakan wrote:
> [...]
    > może by zgłosić to do UKE, albo jakiegoś rzecznika,
    > ale nie wiem czy jest to działanie niezgodne z prawem / umową.

    naciśnij, zapłać, zapomnij - skuteczne w 100%

  • 7. Data: 2011-02-13 13:14:43
    Od: Jacek S <o...@f...cy>

    W dniu 2011-02-13 12:52, Olo pisze:

    > naciśnij, zapłać, zapomnij - skuteczne w 100%

    Oczywiście, że skuteczne w 100% - to bezdyskusyjne.
    Nie mniej jednak - wracając do kwestii wyświetlania komunikatów - nie
    zapłacenie w terminie rachunku w żaden sposób ( przynajmniej u mnie )
    nie skutkuje wzmożoną częstotliwością wyświetlania informacji na ekranie
    TV. Zdarzyło mi się nie zapłacić w terminie rachunku, i następny
    komunikat miałem po miesiącu, informujący po prostu o podwójnej kwocie
    do zapłaty. I tyle. Zapewne kolejne nie uregulowanie faktury skutkowało
    by odcięciem sygnału, ale nie uciążliwym wyświetlaniem komunikatów.
    Jeżeli rzeczywiście tak się zdarza u barbakana, to wg. mnie co najmniej
    dziwne...

    --
    Jacek S.

  • 8. Data: 2011-02-13 18:05:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl>

    > u mnie komunikat jest dokładnie raz na miesiąc, nie jest to specjalnie
    > uciążliwe.

    A musi być ?

  • 9. Data: 2011-02-13 20:03:11
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 14:14:43 +0100, Jacek S napisał(a):

    > Oczywiście, że skuteczne w 100% - to bezdyskusyjne.
    > /.../ to wg. mnie co najmniej dziwne...
    Wszyscy dywagują na temat nie/uciążliwości komunikatu na ekranie.
    A nikt nie zwraca uwagi na bonus w postaci pamiątki po fakturze na nagranym
    filmie. Mnie podobny 'bonus' od Polsatu udało się interwencją na infolinię
    zlikwidować. Argumentem było: przekaz inny niż oferowany przez nadawcę.

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2011-02-13 22:37:40
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl>

> [...]
    > zlikwidować. Argumentem było: przekaz inny niż oferowany przez nadawcę.

    A udało Ci się zklikwidować nazwę stacji, te pieprzone trójkąciki i
    wyskakujące reklamy ? :-)