    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo budowlane?
    Date: Mon, 16 Aug 2004 09:19:34 +0200

    Dnia 16 sie o godzinie 09:00, na pl.soc.prawo, Artur Ch. napisał(a):

    > No to doskonale :)
    > To zapytaj go o te punkty które wymieniłem w poprzednim poście - jak by
    > _on_ się do nich ustosunkował gdyby to było na jego terenie.

    Jeżeli odpowiedź nadal będzie negatywna, tzn. że właściciel nieruchomości
    ma na swój koszt dokonać modernizacji przedmiotowej linii NLK, która
    została wykonana _niezgodnie_ z PT - to polecam mu:
    - po pierwsze, pisemnie poinformować Zakład Elektroenergetyczny /obecnie
    ENION S.A. - chyba że nieruchomość jest zlokalizowana nie na terenie
    beskidzkim skąd pisał posta pytający/ o tej sytuacji i opisać stan obecny i
    prawny nieruchomości;
    - po otrzymaniu odpowiedzi z ZE /jeżeli negatywna/ - zgłoszenie tego do:
    POŁUDNIOWY ODDZIAŁ TERENOWY z siedzibą w Katowicach
    (obszar działania - woj. śląskie )
    ul. Owocowa 6 a, 40-198 Katowice
    tel. (0-prefix32) 258 76 91 fax. (0- prefix32) 258 64 77
    http://www.bip.ure.gov.pl/

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423