  • Data: 2004-08-16 07:25:37
    Temat: Re: prawo budowlane?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16 sie o godzinie 09:18, na pl.soc.prawo, KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie bylo mowy o konkretnej sytuacji. On po prostu powiedzial, ze
    > najczestsza praktyka jest taka, ze jesli slup juz stoi, to ZE nic z nim
    > nie zrobi, dopoki nie będzie nakazu sądu.

    Nieprawda.

    > Nie dotyczy to sytuacji oczywistych, gdy sie okazalo, ze slup postawiono z
    naruszeniem
    > prawa, tj. naczesciej niezgodnie z planem budowy.

    Dokładnie taki przypadek był u mnie kiedy to geodeta wyznaczył miejsca
    posadownienia słupów na działce i po jakimś czasie gdy właścicielka
    pojawiła się na swojej działce, stwierdziła że ona w tym miejscu będzie
    miała bramę wjazdową. Okazało się że geodeta błędnie wytyczył miejsce
    posadowienia słupa!
    ZE na swój koszto musiał przestawiać tego słupa - a że przyłącza wykonują
    podmioty współpracujące z ZE to zostało to na nas scedowane jako wykonawcę
    tamtego przyłącza.

    > Jedyne co moze zmienic sytuacje "legalnego slupa", to sfinansowanie
    > przeprowadzki przez wnioskujacego.

    Zauważ że pytający twierdzi iż w przedmiotowej sprawie słup miał stać na
    zupełnie innej działce. Ewidentnie widzę tutaj winę ZE i to on ponosić
    winien koszty wykonania modernizacji tej linii i przestawienia słupa.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany