  • Data: 2004-01-24 00:15:18
    Temat: Re: prawo autorskie, czcionki i dokumenty komputerowe ...
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <busbh0$m8t$1@news.onet.pl>, axekb wrote:
    > Jak Ktoś pisał wcześniej, to abolicja była, a nie słyszałem o nielegalności

    Proponuje zapoznać się ze słownikową definicją abolicji.

    > softu/praw autorskich jeśli się posiadało nagrania, płyty, programy - dla
    > mnie wzory zdobnicze lub program komputerowy, przed abolicją
    > stawał się on moją własnością - nie było to obalone przez sejm, ani

    Nigdy nie stawał się twoją własnością.

    > Abolicja mocą ustawy i prawa to na czas wydania obowiązuje
    > Kolejna zmiana nie może (z zasady wsteczności), szkodzić mi.

    Gdyby było jak wyżej piszesz, to nie weszła by w życie żadna nowela żadnej
    ustawy :) Nie można by było przeprowadzić denominacji, wprowadzić
    ostrzejszych norm na posiadanie narkotyków ("Wysoki Sądzie, ja te
    narkotyki kupiłem przed wejsciem w życie ustawy, a prawo nie działa
    wstecz") itd itp.
    Przykro mi. Nie możesz lub nie chcesz zrozumieć. W sumie nie mój problem.
    Pozostaje ci tylko uwierzyć lub nie. Konsekwencje swojej decyzji
    poniesiesz jakby co sam :)

    > A przede wszystkim abolicja (na prawa autorskie) to chyba nie miała trwać
    > jakiś czas - tylko zrobiony był STOP (od dzisiaj Polacy mają obowiązek
    > używać oryginalnego oprogramowania),

    No a ty używasz jakiego, oryginalnego?

    --
    Marcin