  • Data: 2004-02-07 10:15:06
    Temat: Re: prawo autorskie, czcionki i dokumenty komputerowe ...
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popelniasz blad w rozumieniu sytuacji: Prawo dzialaloby wstecz gdyby
    > ukarano cie za uzywanie/posiadanie tych fontow przed wejsciem odpowiedniej
    > noweli.

    - ja posiadam z przed 95 roku fonty
    - weszło prawo, "w skrócie": wszystko co posiadałem to mogę używać jako
    swoją własność, nie moge odstąpić, sprzedać itd. (ograniczeń czasowych tam
    nie było)

    > A jak TERAZ masz te fonty i TERAZ z nich korzystasz to TERAZ
    > lamiesz Prawo Autorskie i za to mozesz byc pociagniety do
    > odpowiedzialnosci.

    byłem legalnym posiadaczem i teraz już nie jestem ? - tego właśnie nie
    rozumiem.
    to kupując batonika np firmy xxxxx i będąc jego właścicielem, za jakiś czas
    po zmianie prawa przestanę być jego właścicielem.

    pozdrowienia