    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo a wlasciciele psow...
    Date: Mon, 18 Aug 2003 17:24:24 +0200

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns93DBAAD252B44dmicfgpolboxcom@22.7.19.11...

    > A jeżli tylko ugryzie, pogryzie to nie?

    To nie. Jako włascicielka rottweilera gwarantuję Ci, że 99% przypadkow to
    pogryzienia sprowokowane przez głupotę ludzi- wiesz, ze przebiegając przez
    ulice na czerwonym swietle ryzykujesz że wpadniesz pod samochód, a nie
    wiesz, że na przykład drażniąc obcego psa mozesz narazić sie na kontakt z
    jego zębami? Obserwuje nieraz jak na posesji znajomego przechodzący ludzie
    mają zwyczaj drażnić psa, który siedzi za ogrodzeniem - od przejezdzania
    patykiem po ogrodzeniu, wsadzania go miedzy oczka ogrodzenia aż po
    "przedrzeźnianie" psa. Fajnie się tak kozaczy gdy pies jest za siatką.
    Glupota ludzka nie zna granic.

    Ugryzienie przez psa może być ostrzegawcze - co innego zagryzienie - tu
    można powiedzieć, że pies wykazał sie maksimum złej woli. Moj poprzedni
    rottweiler zaatakowal kiedys moją tesciową bo probowała mu coś wyciągnąc z
    pyska. Przewrócił ją na podłogę i złapał ją za przedramię. duzo krwi i dużo
    strachu ale prawda jest taka, że ona zawiniła a on gdyby chciał ją
    skrzywdzić to mój mąż byłby już pólsierotą. Mogł ugryżć ją w twarz, w
    gardlo - gdziekolwiek - złapal tylko za rękę. Dlatego zdaję sobie sprawę z
    tego że ugryzienie ugryzieniu nie równe. A i wina najczęsciej leży po
    stronie pokrzywdzonego. Moja tesciowa się z tym absolutnie zgodzila - jako
    ofiara ataku rottweilera powinna być wybitnie uprzedzona do tych psów a mój
    rottweiler numer dwa jest jej absolutnym pupilem.

    > usypiałbym wszystkich właścicieli
    > takich psów

    ROTFL

    HaNkA