  • Data: 2003-08-19 18:00:50
    Temat: Re: prawo a wlasciciele psow...
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl> niebacznie popelnil
    news:bhrbmu$oh6$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Te - może ty jesteś porĄba? (ny)
    "Ę" proszę, nie "Ą" A te te to tego jest.
    Nie jestem w stanie zrozumieć postulatu różnicowania postępowania
    wobec psa w zależności od: miejsca ugryzienia, pomocy osób
    postronnych, aktywności, wieku, zdrowia, sprawności fizycznej
    broniącej się ofiary, śliskości podłoża i całego szeregu czynników
    wpływających na wynik ataku tegoż psa.
    Stąd ad absurdum moje postulaty.

    --
    pozdro