  • Data: 2020-03-30 09:07:50
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-03-2020 o 16:56, g...@g...com pisze:
> [...]
    masek, rękawiczek,środków do dezynfekcji i respiratorów?
    milon zainwestowany wtedy w zakup powyższego (a ponoć jakieś trzyliterowe agencje
    ostrzegały już wtedy) dzisiaj by z 5 mln zysku dał.

    > Wysoka cena = duża prowizja dla wszystkich, dla urzędników również:)
    > Ileż to certyfikatów różnistych trza zdobyć, ileż to pozwoleń
    > w każdym państwie:)
    >

    > To jest zwykły gówniany zasilacz:
    > https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71p
    JnO5cmPL._SX466_.jpg

    > Widzisz ile tam różnistych znaczków? To są różne takie ośrodki
    > w różnych państwach które wydają te certyfikaty:)

    Cześć ro mogą być certyfikaty, ale większość to deklaracje zgodności.
    Certyfikat może być ale nie musi, w zależności co to. Certyfikat przy
    niektórych deklaracjach może być co najwyżej "dupochronem". Same
    certyfikaty wymagane są w nielicznych przypadkach i znaczek rzadko to
    oddaje.

    --
    http://zrzeda.pl