  • Data: 2020-03-30 06:06:44
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2020 o 20:19, Kris pisze:

    > Ciebie za idiotę nie uważam, siebie zresztą też a kurcze masek nie kupiliśmy wtedy
    żeby teraz je z nadtokrotnym przebiciem sprzedać. Tego nie przewidział NIKT.

    Czy aby na pewno? We wszystkich krajach sprzęt ochronny w szpitalach
    zakaźnych kończył się gdzieś tak przy trzecim pacjencie? Wszystkie kraje
    UE nie przystąpiły do unijnego mechanizmu przetargu i zakupów, czego
    skutkiem jest, że muszą teraz na rynku konkurować z UE? Niemcy importują
    pacjentów, więc chyba jakiś tam sprzęt jednak mają?

    > Mnie o to pytasz? Ja ośmiornice za swoją kasę jadam

    Przestań już o osmiarniczkach. Za kasę przewaloną przez pis możnaby
    kupić miliony ton ośmiorniczek.

    > O termin wyborow mnie zapytaj jeszcze.
    > Pytać możesz.
    > Póki co

    To po co piszesz, skoro się potem denerwujesz, jak ktoś zapyta o szczegóły?

    --
    Shrek