  • Data: 2020-03-29 20:59:58
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik g...@g...com ...

    > Inni myśleli podobnie i też chcieli kupować na potęgę? Łot bystrzak!

    Nie wiem.
    Jakie ma to znaczenie?

    Mamy mało danych ale wyobrazmy sobie taka sytuacje na podstawie tego co
    wiemy:
    - jestes szefem Agencji Rezerw Materiałowych
    - dostajesz informacje ze w chinach w grudniu pojawia sie jakies dziwne
    nowe zapalenie płuc
    - lekarze bardzo szybko zaczynaja porównania do SARS
    - sytuacja bardzo szybko sie rozwija, cała prowincja zostaje zamknieta

    I teraz co mozesz zrobic siedzac w takiej wydawałoby sie bezpiecznej
    Polsce jako szef takiej instytucji:
    - nic (jakos to bedzie)
    - zgromadzic materiałów potrzebnych w normalnej sytuacji na miesiac
    - kupic materiałów potrzebnych na rok i jak nic sie nie wydarzy to
    rotowac nimi tak zeby sie nic nie marnowało. Albo zuzywac przez nastepne
    5 lat...

    Wytłumaczysz mi dlaczego tonami wegla mozna rotowac a wazacymi gramy
    maseczkami nie mozna? Nawet jakby ich było potrzebne 500 milionów...
    zakładajac ze taka maseczka wazy 10gr to 500 milionów maseczek to jest 5
    tysiecy ton? 100 tirów? dobrze licze? Kupowali je wczesniej po 50gr to
    jest 250milionów złotych. Niewiele...

    Widziałem kiedys jak w jednym szpitalu przyjechały słuzby zajmujace sie
    utylizacja leków i min zostało wyrzucone 2 palety nutridrinków.
    Widzac takie marnotrawstwo człowiek zaczyna coraz mniej oczekiwać... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."