  • Data: 2020-03-26 17:06:24
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2020 o 16:40, J.F. pisze:

    > No i co - maseczka powiedzmy ze te kropelki wylapie ... ale potem one
    > wyschna, a wirus zostanie.

    Z założenia maseczki się wymienia... A nawet jak nie to lepiej jak się
    przyklei do maseczki kaszlącego niż innego osobnika.

    > Chorym zmieniac maseczki co pare godzin i stare  do pieca ?

    Zasadniczo tak być powinno. W praktyce - powinno być do worka, worek do
    śmieci, albo jak pisałem - do słoika, słoik do wrzątku i z powrotem na
    ryło;)

    > A to co chorym jednak wyleci ... zdazy opasc na chodnik i sie zwiazac,
    > czy tez grozi, ze woda odparuje, a wirus bedzie latal ...

    To tak jak z muchą - rzeczywiście może wylecieć z tego samochodu i przez
    bramę... ale najczęściej nie wylatuje. I o to chodzi. Jakakolwiek szmata
    na ryj zmniejsza znacząco prawdopodobieństwo, że zarazisz inną osobę.
    Kampania "społeczeństwo nie potrzebuje maseczek (bo by kurwa wyszło, że
    daliśmy dupy i maseczek nie ma)" jest jednym z bardziej szkodliwych
    kłamstw tej pandemii. Zablokowanie możliwości kupna z ali to już o
    sabotaż zahacza.

    --
    Shrek