  • Data: 2020-03-26 17:34:51
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2020 o 17:19, J.F. pisze:

    > Ale ja sie boje, ze sie odklei :-)

    Może się odklei, może nie. A jak nie masz maski to pójdzie w świat
    raczej napewno.

    > Powinno, ale ile to maseczek trzeba :-)

    Sporo - a co chcesz powiedzieć, że władze naszego tekturowego państewka
    dały dupy? ;) To tak jak pisałem - da się używać wielorotnie.

    > Z kazdym oddechem moze wyleciec. To ma duza szanse.

    Ale znacząco mniej niż bez maseczki. A całkiem małe różnice (zwłaszcza
    na początku) moga zmienić scenariusz diametralnie. Odkąd było wiadomo,
    że moga zarażać bezobjawowi powinien być nakaz noszena szmaty na ryju
    poza domem. Tylko trzeba by się przyznać, że wcześniej się myliliśmy...
    Niektórym to ciężko przychodzi...

    > U nas nie ma zwyczaju zabezpieczania innych.

    Dlatego ma być nakaz.

    > Moze trzeba bedzie po
    > wakacjach popracowac.

    Po wakacjach to już bedzie miało znaaacznie mniejsze znaczenie - główna
    bitwa już będzie rozstrzygnięta.

    > A wiec ... maseczki nosiliby przezorni, wiec zazwyczaj zdrowi, a z tego
    > co sugerujesz - im nic nie daje :-)

    Dlatego powinien być nakaz.

    > No, w sumie chyba tak.
    > Ale jakies szczytne intencje musialy temu przyswiecac ...

    Zasadniczo dwie:

    - nie będzie maseczek to nie będzie spekulacji,
    - państwo będzie miało monopol na maseczki a zgodnie z teorią skapywania
    dobroć ta spadnie na uprzywilejowanych, jak pewien działacz pis.

    Nie wiem już czy lepiej jak idioci czy skurwysyny.

    --
    Shrek