  • Data: 2020-03-27 16:57:40
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.03.2020 o 14:15, Olin pisze:

    > Agencja nie jest od podtrzymywania nierentownego górnictwa na koszt
    > podatników. Na co komu miał węglowy, którego nikt nie chciał kupić?

    Jeśli chodzi o pierwszą część, to oczywiście masz rację. Przy czym jest
    to na tyle tajna organizacja, że nie do końca wiadomo publicznie, do
    czego jest.

    Natomiast co do tego, do czego on jest, to dość ładnie to opisano pod
    linkiem https://tiny.pl/t3wb5, a ja się nie znam.

    > Miał kupowali w lutym, miesiąc temu, bo zbliżają się wybory a górników jest
    > prawie 100 tys.

    I sądzisz, ze oni z tym miałem, to zrobili tak, że z rana wstali i
    doszli do wniosku. A co tam, kupimy sobie milin ton miału, to górnicy na
    nas zagłosują :-)

    > Z maseczkami im się do niczego nie spieszyło.

    Po pierwsze zauważ, ze to, co kupują teraz, to będzie na jesieni. Po za
    tym pewnie jakiś tam zapas mieli. W lutym ten cały wirus, to był "gdzieś
    tam w Chinach".

    > O przekonaniach Premiera (koniecznie pisanego od wielkiej litery) nawet mi
    > się nie chce gadać, bo widocznie zaszkodziły mu te koktajle Mołotowa, co to
    > je rzucał w milicyjne nyski i do dzisiaj nie złapał kontaktu z
    > rzeczywistością.

    Premier jest od zarządzania krajem, a nie podejmowania decyzji o zakupie
    maseczek. Hitler podobno pod koniec wojny próbował dowodzić
    poszczególnymi kompaniami i wiemy, jak się to skończyło.

    > Tak się składa, że żadnych zapasów nie ma, a w szpitalach maseczek brakuje,
    > w tym w nowotarskim, co dało początek niniejszemu wątkowi, bo położna
    > ośmieliła się o tym napisać na FB.

    I moim zdaniem Dyrektor Szpitala miał rację. Bo ona jest położną, a nie
    zaopatrzeniowcem ani rzecznikiem prasowym szpitala. Nawet jeśli tych
    środków brakowało (bo nie wiem, czy brakuje, czy jest "w sam raz"), to
    powinna się o nie zwrócić do odpowiedniej osoby, a nie do FaceBooka.
    FaceBook miał im tam maseczki wysłać?

    > Nie ma również testów i respiratorów. Pewnie Premier zapewne zajmie się
    > takimi drobiazgami, kiedy z taśm produkcyjnych zjedzie już milionowy
    > samochód elektryczny i zasadzą pół miliarda drzew.

    Zrobi się gównoburza, ale nie zdzierżyłem. Z czego wnosisz, że nie ma
    testów i respiratorów?

    Testów się nie robi, bo to nie ma sensu. Skoro test wykrywa zarażenie po
    4 dniach, a czeka się na niego kolejne 2 dni, to tak naprawdę możesz
    dostać wynik po tygodniu. Powiedzmy, że dostaniesz negatywny. Skąd
    wiadomo, czy nie zaraziłeś się dzień później? Dlatego każdego traktujemy
    jako zarażonego i to daje największe bezpieczeństwo.

    Brak respiratorów w Polsce, to na szczęście chwilowo mit. Czy słyszałeś,
    by kogokolwiek odpięto od respiratora, by podłączyć inną osobę, która po
    prostu lepiej rokuje? Pytam, bo informacji w necie masa i może w Polsce
    był taki przypadek.

    Po za tym od tych, co twierdzą, ze mamy za mało respiratorów chciałbym
    usłyszeć ile ich dokładnie powinniśmy mieć i dlaczego akurat tyle, a nie
    10 mniej lub 20 więcej.

    --
    Robert Tomasik