  • Data: 2020-03-26 15:46:20
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-26 o 07:58, Shrek pisze:

    > Do piekarnika na 70 stopni i pół godziny (jak masz taki co taką temp
    > utrzyma), jak nie to do słoika i słoik na 20 min do wrzącej wody (w
    > sensie zakręcone na sucho w słoiku).

    Szkoda piekarnika, a ze słoikiem za dużo roboty.
    Wolę już uprać.

    Wie ktoś czy ozonator wytłucze, bo
    > różne opinie słyszałem.

    Czytalam niedawno o tym w internecie. Jak ozonujesz np. mieszkanie, to
    musisz wyjść potem z domu bo to trucizna.
    Poszukaj na google. Wpisz: ozon albo ozonator.
    Kupiłam kiedyś ozonator na Allegro, ale to było wielkie oszustwo.
    Podłączany do gniazdka elektrycznego. Jak podłączyłam, to wyleciała z
    niego jakas trucizna i potem nie robił już nic. Widocznie w środku było
    już pusto, a miał działać zawsze. Nie wiem czy to już wyrzuciłam, czy
    gdzies leży, bo szukałam i niw mogę znaleźć.

    > No i pozostaje najprostsza - wirus "zdycha" po kilku dniach, więc
    > maseczka do kwarantanny;) Problem w tym, że inny bakterii moze się na
    > niej namnożyć (bo wirusy poza organizmem nosiciela się nie mnożą).

    Lepiej uprać i mieć na twarzy coś czystego.

    > Wie ktoś czy ozonowanie działa?

    Podobno działa.

    --
    animka