  • Data: 2010-07-02 09:24:27
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-02 11:14, Liwiusz pisze:

    > W ogóle oszczędzanie w papierowym pieniądzu w perspektywie
    > kilkudziesięciu lat jest głupie. Przecież wiadomo, że za kilkadziesiąt
    > lat, to i złotówki obecnej nie będzie (jak już system ZUSowski
    > zbankrutuje), a za parę lat to i euro nie będzie. Trzeba inwestować w
    > to, co ma wartość większą niż podpis skarbnika - surowce, metale
    > szlachetne itp.

    Więc przecież napisałem o inwestowaniu bardziej efektywnym, niż bankowe
    lokaty. Biorąc sprawy w swoje ręce trzeba się trochę douczyć. Opłaci
    się. Surowce i metale też mogą się zdewaluować ;). Nie-od-rzeczy jest
    inwestowanie we własne dzieci. To jak pakiet kontrolny akcji firmy
    Rodzina S.A. :)

    W cytowanym przykładzie conieco uprościłem i wyraźnie to wskazałem, a
    szanowni adwersarze odpowiadają "uprościłeś, więc całe szacowanie jest o
    kant d. rozczaś".
    Oczywiście ich socjalistyczne myślenie jest zgodnie z marksistowską
    dialektyką z założenia słuszne i niepodważalne. :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy