  • Data: 2010-07-01 11:58:26
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:i0hup0$380$...@n...onet.pl...

    > Ach, gdyby to jeszcze była prawda. Naprawdę wierzysz w to, że w dobie
    > komputerów dzieciom nie będzie się chciało uczyć czytać?

    naprawde wierzysz w to, ze kazde dziecko bedzie mialo komputer, o dostepie
    do internetu nie wspominajac, jak mu starzy nie kupia i nie ukradnie, to
    gdzie go zobaczy jesli nie w szkole?
    do ktorej przeciez nie pojdzie, bo obowiazku nie bedzie, a bedzie trzeba
    kase zaplacic, ktorej tez nie ma, albo lepiej ja bedzie wydac na cos innego

    > Mamy internet i XXI wiek, a Ty tutaj wyjeżdżasz o państwowej obowiązkowej
    > szkole jako jedynym gwarancie braku analfabetyzmu.

    no popatrz, a to w takim razie skad ten lament o anafabetyzmie funkcjonalnym
    i wtornym ktory w polsce jest coraz wiekszy

    i nie mowie ze to gwarant i do tego jedyny, ale przynajmniej jest i tych
    najbiedniejszych iu najbardziej opornych czegos nauczy, jesli jego
    zabraknie, to nikt ich nie zagoni do nauki

    Wstyd.