  • Data: 2004-10-25 10:25:02
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Arek* wrote in <news:clgpss$dpc$1@news.onet.pl> :

    > Czyli nie wiedzieli.

    Czyli _wiedzieli_ - ale jak autor nie patrzy to nam nic nie zrobi, po
    cichutku można używać. Dlaczego ich nie nazwiesz złodziejami?

    > Nie. Polega na tym, że jeśli robi się coś w ramach pracy to się w to angażuje
    > w pełni, a nie wymyśla, że 30% procesów myślowych należy do pracy, a praca z
    pozostałych 70%
    > to "nie oddamy jej za darmo!"

    No to miłej pracy - zapamiętaj to co napisałeś na później.

    > Nie rozumiesz, że po pierwsze nie masz, a po drugie jest to świństwo.

    po pierwsze to mam rację - polecam AFAICR art. 74 prawa autorskiego.
    BTW. nie mieszaj prawa z moralnością - jedno z drugim nie ma nic
    wspólnego.

    --
    Głupota nie zna granic - gdzie stąpnie tam jej terytorium.