  • Data: 2004-10-25 13:38:29
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Arek* wrote in <news:clis8d$cut$1@news.onet.pl> :

    > Nie, nie wystarczy. Musieliby ukraść Ci prawa autorskie do tego programu
    > byś mógł ich nazywać złodziejami.

    Używali wbrew mojej woli, czyli uzyskiwali korzyści ze szkodą dla
    autora.

    > Doprawdy?
    > A wiesz, że wystarczy iż wykonałeś pracę pod komendą lub na polecenie
    > pracodawcy i JEDNAK nie jest Twoje?

    Jak nie ma to bezpośredniego związku z umową to jest moja własność,
    nawet jak to zrobię na firmowym komputerze.

    > Jeżeli zatrudnia się pracownika i zleca mu robotę to nie po to, żeby

    Lojalność to droga dwukierunkowa.

    --
    "Nie nadużyłem alkoholu. To tylko cały świat jest 3 kieliszki do
    tyłu." - Humprey Bogart