  • Data: 2004-10-25 12:17:59
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Arek* wrote in <news:climur$4j7$1@news.onet.pl> :

    > A ukradli Ci prawa do tego programu, że chcesz nazywać ich złodziejami?

    Używali kiedy już sobie tego nie życzyłem. To wystarczy.

    > Czyli im nie powiedziałeś, a to oznacza, że nie wiedzieli.

    Bez żadnego "czyli". Nie zrozumieli co sie mówi - nie moja sprawa, po
    to chyba firma płaci radcom prawnym którzy powinni dawać z siebie
    100%.

    > Chodzi Ci o to:
    > "3. Prawa majątkowe do programu komputerowego stworzonego przez
    > pracownika w wyniku wykonywania obowiązków ze stosunku pracy przysługują
    > pracodawcy, o ile umowa nie stanowi inaczej."
    >
    > to chyba wyłazi na moje, a nie Twoje.

    Jak nie masz pracy twórczej - mogą pomarzyć, te zapisy dotyczą np.
    programistów. Wiec na Moje. Takie jak Ty założenie robią właśnie
    pracodawcy. Jak bedziesz roznosicielem poczty w Prokomie i napiszesz
    program - będzie twój.

    > Oczywiście. Dlatego też proponowałem Ci byś swoje osiągnięcie pt.
    > "jak się nie zabezpieczysz na wszystkie strony to Cię wydymam
    > pracodawco" umieścił w swoim CV.
    > Dzięki temu unikniesz na przyszłość problemów.

    Raczej: "nie pozwolę *się* wydymać".
    BTW. Takich tekstów nie pisze się w CV tylko co najwyżej w liście
    motywacyjnym. "Dzięki temu unikniesz na przyszłość problemów."

    --
    "Nie nadużyłem alkoholu. To tylko cały świat jest 3 kieliszki do
    tyłu." - Humprey Bogart