    From: "mi" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [prasówka] Braun wnioskuje o areszt Brauna
    Date: Tue, 16 Feb 2010 17:15:06 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Nie będę tworzył nowego wątku, jeden dziennie na prasówkę wystarczy.

    Post miało iść jako odpowiedź do poprzedniego, ale się chyba nie udało.
    Nastepnym razem będzie lepiej, pse państwa.

    > opis zdarzenia jak to Braun pobił 5 policjantow

    Ciut więcej, choć i tak konkretów brak:
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35768,6031041,Bra
    un_odpowie_za_nazwanie_policjanta_osilkiem.html

    Fajny ten kraj. Nazwanie prezydenta chamem nie znieważa, nazwanie policjanta
    osiłkiem znieważa. Kwintesencja II PRL z prawem obrotowym niczym chorągiewka. :))

    Żeby zrozumieć o co chodzi z Braunem chyba trzeba chyba wspomnieć o panu
    językoznawcy Janie z Wrocławia, który był w aktach SB zarejestrowany, ale się
    nie zaciągał a niejaki oskarżony Grzegorz B. miał czelność go nazwać wprost TW
    Janem. Oraz wypada wspomnieć o filmach Braunach, które m.in. (olaboga!) szargają
    nasz skarb narodowy, generała, ktory prosząc sowietów o interwencję,
    jednocześnie nas od niej uchronił.

    Fajna ta druga PRL. Nie zapominajmny też, że nasz tak troszeczkę szanowny Sąd
    Najwyższy uznał, że sędziowie pierwszej PRL nie mogą odpowiadać za działania
    bezprawne, bo owa pierwsza PRL była państwem bezprawia. Ergo: funkcjonariusze
    stojący na straży prawa nie mogą odpowiadać za jego łamanie, bo przecież prawo
    było łamane i państwo nie zapewniało ochrony prawa. Podoba się? Mnie też! :D

    mi