  • Data: 2003-12-18 20:13:23
    Temat: Re: prąd na lewo...
    Od: "Kamil Jamróz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:brn5rg.2c4.1@p.i.k.i...
    > Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w
    > wiadomości news:brmrqh$pq$1@news.onet.pl

    > Przed Twoim licznikiem stoi tzw. główny
    > bezpiecznik który *musi* być oplombowany
    > i wg. niego ustalają możliwą do ukradzenia
    > ilość prądu.

    Co to znaczy *musi*. Czy to znaczy, że jak nie jest zaplombowany to mogę
    kraść prąd??
    A co jeśli wiem, że na całym moim osiedlu nie ma zaplombowanego *ani
    jednego* bezpiecznika przedlicznikowego ?
    Czy to automatycznie oznacza, że mogą każdego posądzić o kradzież prądu ?:

    Głównie chodzi mi o to, gdzi mam szukać zapisu o tym że bezpiecznik ma być
    zaplombowany bo tego nawet nie mam na umowie z Zakładem Energertcznym

    pozdrawiam

    Kamil