  • Data: 2005-11-26 17:57:38
    Temat: Re: pozew i sprzeciw
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "joszi" <j...@j...net> napisał w wiadomości
    news:dma6jb$acs$1@atena.e-wro.net...

    > Ale w sprzeciwie jest wyraźnie napisane:
    > 12. Załączniki (należy wymienić wszystkie dołączone do pozwu dokumenty)
    >
    > Czyli jak to rozumieć ? mam tam wpisać dokumenty dołączone do sprzeciwu ?
    > Czy po prostu przepisać tom rubrykę z pozwu jaki otrzymałem ?

    Te które ty dołaczasz. Jeśli we wniosku dowodowym powołujesz się na
    umowę, którą załączył powód. To nie musisz już jej kopii wysyłać. Jako
    załączniki wykazujesz te dokumenty, na które się powołujesz, a których
    jeszcze nie ma w aktach. Bez sensu było by, gdybyś wysyłał np. nast. kopię
    umowy, która już w tych aktach jest.
    Faktycznie jest w tym druku "do pozwu". Ale raczej miało tam być "do
    sprzeciwu".

    > PS: Czyli mam wysłać w sumie 2 komplety wszystkich dokumentów (dla sądu i
    > dla powoda)?

    Ja wysłałem 3, ale być może wystarczy 2 :)