  • Data: 2005-11-26 21:29:50
    Temat: Re: pozew i sprzeciw
    Od: "joszi" <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w wiadomości
    news:dmacgd$3rg$1@news.onet.pl...

    > Faktycznie, nie miałem przed sobą sprzeciwu i o rubryce wyżej pisałem.
    > Swojego posta już anulowałem, coby zamieszania nie wprowadzać.

    Czyli jak podnoszę zarzut przedawnienia to powinienem we wnioskach dowodowych to
    napisać:

    5.1.1. Zgłaszany dowód
    Odpis umowy kredytu z dnia 13 sierpnia 1999 roku dołączonej do pozwu

    5.1.2. Fakt podlegający stwierdzeniu
    Termin przedawnienia należności upłynął 13 września 2004 roku.

    ?

    Pozdrawiam
    Krzysztof Ł