    From: "ape" <a...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pozbawienie praw rodzicielskich
    Date: Mon, 6 Mar 2006 22:54:50 +0100

    Użytkownik "lotos.flower" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2f85.0000015c.440c8609@newsgate.onet.pl...
    > Był rozwód bez orzekania o winie. Prawo do opieki otrzymała matka.

    nihil novi

    Ojciec w wyznaczonych terminach zabiera 3,5 letnie dziecko do siebie.
    Lecz dziecko
    > czasem wraca do domu smutne lub płaczliwie i non stop powtarza że
    tęskniło.

    bo dziecko potrzebuje obojga rodzicow i roznie to przedstawia drugiej
    stronie. dziecko cierpi calym soba.
    zdarza sie, ze nie chce wracac tam gdzie mieszka na stale, a zawistni
    dorosli to interpretuja na swoj sposob

    > Matka wielokrotnie wyczuwala od ojca alkohol (który notabene
    przyczynił się do
    > rozpadu związku), poza tym dziecko przesiąkniete jest dymem
    papierosowym.

    oj, oj, oj. straszne rzeczy! :-(
    a ma na to jakies dowody?

    > Warunki mieszkaniowe u ojca dziecka pozostawiają wiele do życzenia.
    Jest to
    > mieszkanie w starej kamienicy. Woda zimna na korytarzu, ubikacja
    (wychodek) na
    > podwórku, brak łazienki.

    zadna polska sedzina rodzinna nie zakwestionuje czegos takiego u matki.
    zawsze natomiast z piana na staropanienskim ryju wypunktuje kazda
    niedogodnosc bytowa ojcu
    prosze zatem o kolejny zestaw dyskryminujacy mezczyzn. pogadamy moze o
    konstytucji rp? :D

    Dziecko przebywa tam w towarzystwie ojca jego brata i matki, którzy
    uparcie twierdzą że dym papierosowy można usunąć zapalając świeczkę.

    oj, oj, oj. straszne rzeczy! :-(
    jakies dowody? zdjecia? filmy? nagrania?

    > Pomijając te fakty matka nie może się pogodzić z tym że dziecko
    przebywa od
    > czasu do czasu z osoba której szczerze nienawidzi.

    i tu jest pies podrzebany. polska niefrasobliwa samiczka swoje
    hormonogenne nienawisci probuje przelac na dziecko.
    czy ktos moze pomyslal, zeby to jej ograniczyc prawa rodzicielskie?

    > Boi się o jego bezpieczeństwo podczasd nieobecności w domu. Ma
    podstawy by sądzić iz dziecko
    > sporadycznie uczestniczy w zakrapianych imprezach.

    oj, oj, oj. straszne rzeczy! :-(
    jassssne. a ma jakiekolwiek dowody czy tylko urojenia w swojej chorej
    wyobrazni rodem ze znerwicowanej macicy?

    > Jak napisać wniosek o pozbawienie ojca praw rodzicielskich i czy są
    szanse by
    > taką sprawę wygrać?

    "uprzejmie prosze o dozgonne pozbawienie znienawidzonego przeze mnie
    gnoja wszelakich praw do mojego i tylko mojego dziecka...<tu wpisz
    wszystko co ci wsciekla babska slina (lub raczej piana) na jezyk
    przyniesie>, ale niech placi tyle, zeby zdechl!"
    dopoki nie znajdzie niepodwazalnych dowodow na deprawacje dziecka - nie
    zemsci sie na mim za to, ze nie znajduje sie juz w jego osobistych
    planach na przyszlosc.
    c'est la vie. nie sprostala jego zwyklym wymaganiom, wiec w ramach dni
    dobroci dla zwierzat i innych kobiet - odstawil ja do mamusi.
    --
    pozdro
    ape