eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania, coś zjada mi prąd › Re: pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
  • Data: 2018-08-09 14:42:41
    Temat: Re: pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raz na czas elektrykom się takie sztuczki udają w skutek błędu i jak
    > dotąd nikt nie ginął. Kilka lat temu, to cały blok u nas tak przepięli i
    > potem TAURON zwracał za popalone lodówki, pralki itd. Trupów nigdy od
    > czegoś takiego nie widziałem.
    >
    > Zresztą nie wiem, od czego niby by miały być. Przecież pralka zerowanie
    > ma osobno od fazy. W razie przebicia wywali po prostu zabezpieczenie. Po
    > za tym jakby co niektórym piana nie przesłaniała oczek, to by zobaczyli
    > taki znaczek tam ":-)".

    Do mnie kiedyś przychodziło parę razy po trzech elektryków (kolesie),
    ciągle majdrowali w kostce oświetlenia przy suficie w kuchni i jeszcze
    domagali sie pijaki pieniędzy na piwo (nie dałam)....az wreszcie tak
    huknęło, spaliło i wysadziło całą puszkę w ścianie w przedpokoju. Cała
    ściana była czarna.

    --
    animka