  • Data: 2018-08-09 14:38:12
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-09 o 10:13, Kris pisze:

    > Zaczynasz od dupy strony
    > Piszesz o rzeczoznawcach, odszkodowaniach itp a nie masz wcale pewności że ktoś ten
    prąd Tobie kradnie
    > Jak sam nie potrafisz dojść co jest nie tak to wezwij jakiegoś lokalnego elektryka
    i on szybko określi czy faktycznie coś jest nie w porządku z instalacją
    > A ew pieniactwo to dopiero później jak będziesz pewny że coś było nie tak.

    Lokalny elektryk z administracji to pan i władca na osiedlu. Zawsze
    powie, że gniazdko w porządku, nikt sie nie podłączył, nikt nie kradnie
    pradu, bo musiałby się podłączyć do licznika elektrycznego danego
    mieszkania, a nie gniazdka w pionie 12 pietrowego bloku.

    --
    animka