  • 31. Data: 2007-11-14 23:10:27
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: Maciej Ananicz <n...@g...com>

    zbyszek pisze:

    > A czy nie musu mieć włączonego oświetlenia cały dzień kiedy jest w
    > ruchu tak jak motry i samochody?

    Nie, tylko po zmierzchu i w tunelu. A IMO obowiązkowe lampki w dzień to
    głupi przepis, bo większość rowerzystów nie jeździ nocą, a większość
    współczesnych lampek można jednych ruchem demontować. Po co mam dociążać
    rower lampką, żeby sobie trochę w dzień pojeździć? Na szczęście nie
    spotkałem policjanta, który by się o to czepiał.

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905, jabber jak e-mail

  • 32. Data: 2007-11-14 23:42:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciej Ananicz wrote:
    > Po co mam dociążać
    > rower lampką, żeby sobie trochę w dzień pojeździć?
    Bo jak się okaże, że przyszło ci jechać nocą, to okaże się, że lampkę w
    domu zostawiłeś.

  • 33. Data: 2007-11-15 07:16:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ona dostanie mandat za jazdę po chodniku i za brak oświetlenia.
    > Gyby to był młody pędzący po chodniku 50 na godzinę pewnie zostałby uznany za
    > współwinnego.
    > Tak to raczej małe szanse.
    > Ty będziesz winny potrącenia. Stało jej się coś? Wylądowała w szpitalu?
    > Sąd może, ale nie musi orzec zakazu prowadzenia pojazdów.
    > Według mnie nie powinien orzec jeśli nic poważnego jej się nie stało.

    dla mnie to wogole jakas bzdura
    moj ojciec byl swiadkiem jak facet zabil rowerzyste na pasach, przejscie bez
    swiatel, koles wjechal na rowerze przed samochod, gosc nie mial szans, policja
    juz na miejscu orzekla wine rowerzysty

  • 34. Data: 2007-11-15 07:43:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:

> [...]
    > bez swiatel, koles wjechal na rowerze przed samochod, gosc nie mial
    > szans, policja juz na miejscu orzekla wine rowerzysty

    tylko, że facet nie skręcał.

  • 35. Data: 2007-11-15 10:10:12
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > zamiast rowerzysty masz np. biegacza.

    o ile dobrze mi wiadomo przez droge nie mozna przebiegac...
    nalezy isc zdecydowanum krokiem.

    Poza tym pieszy przed wejsciem na ulice musi sprawdzic czy nie nadjezdza
    pojazd.

    Pozrawiam
    --
    Steel

  • 36. Data: 2007-11-15 10:23:16
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    Użytkownik wrote:
    > narazie mam zatrzymane prawo jazdy i dostałem pokwitowanie na 7 dni
    > najorsze jest to ze pracuje zawodowo jako kierowca i auomatycznie

    Z tego co mi sie wydaje nie moga odebrac ci zrodla zarobku.
    Z tego powodu odbieraja zawodowym kierowcom ciezarowek czesto uprawnienia
    kat B ale ciazarowka maga nadal jezdzic.

    > trace pracę! Na ulicy tej która jechałem jest ograniczenie do 40 Kto

    a wchodziles w zakret z wieksza predkoscia?

    Steel

  • 37. Data: 2007-11-15 13:43:04
    Od: "harooon" <h...@p...onet.pl>

    > w sobotę miałem wypadek wracajac z pracy o 5-30 rano wykonując manewr skrętu w
    > lewo potrąciłem rowerzystke ktora jechała chodnikiem i przecinała drogę
    > dojazdową w którą ja wjerzdzałem.Kto jest winny ??

    Rowerzystaka "dała dupy".
    Powinieneś to wygrać.
    Jakby wyrok był "inny" to napisz na priva.

  • 38. Data: 2007-11-15 13:44:56
    Od: h...@p...onet.pl

    > Rowerzystaka "dała dupy".
    Miało być rowerzystka.

    Jak ja nie lubię takich klawiszy.

  • 39. Data: 2007-11-15 14:23:25
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "harooon" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rowerzystaka "dała dupy".

    A napiszesz z czym Twoim zdaniem "dała dupy" ?

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 40. Data: 2007-11-15 14:33:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Steel wrote:

    > o ile dobrze mi wiadomo przez droge nie mozna przebiegac...
    > nalezy isc zdecydowanum krokiem.

    To był CHODNIK. I dojazd do posesji.

    > Poza tym pieszy przed wejsciem na ulice musi sprawdzic czy nie nadjezdza
    > pojazd.

    To był skręt w lewo. Nawet gdyby to było normalne skrzyżowanie i
    przejście dla pieszych, to jeśli samochód trafił w rowerzystę/pieszego
    oznacza to, że rowerzysta/pieszy był już na tym przejściu.