  • 231. Data: 2007-11-30 17:10:37
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2007-11-29 16:10 użytkownik janist napisał :
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A co ja napisalem?

    "po sciezce dla rowerow"

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 232. Data: 2007-11-30 17:11:23
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A co ja napisalem?

    "po sciezce dla rowerow"

  • 233. Data: 2007-11-30 17:12:07
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A co ja napisalem?

    "po sciezce dla rowerow"

  • 234. Data: 2007-11-30 19:33:38
    Od: janist <j...@o...pl>

    Mikołaj Menke pisze:

    > "po sciezce dla rowerow"

    A jak sciezka prowadzi przez jezdnie i jest przejazdem to przestaje byc
    sciezka? Czepiasz sie.

    poazdrawiam,
    janist

  • 235. Data: 2007-11-30 21:50:06
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2007-11-30 20:33 użytkownik janist napisał :

    > A jak sciezka prowadzi przez jezdnie i jest przejazdem to przestaje byc
    > sciezka? Czepiasz sie.

    Scieżka to ścieżka, przejazd to przejazd.
    Poza tym źle ująłeś problem - nie trzeba wskazać przepisu, który pozwala
    przejechać w poprzek jezdni, lecz wskazać zakazujący tego, a takiego nie ma.

  • 236. Data: 2007-11-30 22:32:42
    Od: janist <j...@o...pl>

    Jak powiedzialem, czepiasz sie.
    Napisalem: > Rowerzysta gdy chce przekroczyc jezdnie ma obowiazek zejsc
    z roweru i go przeprowadzic.

    Oczywiscie jesli ma przejazd to moze przejechac.
    I co? Bylem nie dosc precyzyjny bo zakaz przejazdu dotyczy nie tylko
    roweru? Bo przejazd nie jest sciezka?
    A jak to sie ma do przypadku nad, ktorym toczy sie dyskusja? Tu BYL
    rower i NIE BYLO przejazdu.
    Powiedz, czy dla tego szczegolnego przypadku minolem sie z prawda?

    Mozesz mi zarzucic brak precyzji ale w tym przypadku nie byla ona
    potrzebna bo odnosila sie nie do przypadku ogolnego ale szczegolnego i
    byla dopasowana do tego, ze jest to gtrupa dyskusyjana a nie wykald prawa.

    pozdrawiam,
    janist

  • 237. Data: 2007-12-02 13:35:51
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "janist" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mozesz mi zarzucic brak precyzji ale w tym przypadku nie byla ona
    > potrzebna bo odnosila sie nie do przypadku ogolnego ale szczegolnego i
    > byla dopasowana do tego, ze jest to gtrupa dyskusyjana a nie wykald prawa.

    Tym bardziej, że poza Mikusiem wszyscy zrozumieli ;)))))

    --
    Pzdr
    Leszek