    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4b66670f$1@news.home.net.pl> <1Zx9n.161663$jE1.109892@newsfe27.ams2>
    <4...@n...home.net.pl> <sQz9n.92384$u23.47305@newsfe05.ams2>
    <4b66cebc$1@news.home.net.pl> <ATC9n.147126$9A6.139970@newsfe07.ams2>
    <4...@n...home.net.pl> <Y2U9n.165968$jE1.62070@newsfe27.ams2>
    <4b683184$1@news.home.net.pl> <LI_9n.169276$9y6.95273@newsfe20.ams2>
    <4b6889e5$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Date: Wed, 3 Feb 2010 11:40:52 -0000

    news:4b6889e5$1@news.home.net.pl...

    > Mądrzejszy od ciebie. Ale fakt, to nietrudne - od ciebie mądrzejsza jest
    > nawet kura w rosole.

    No coz, nizej raczej nic na to nie wskazuje, ale po kolei:)

    > [ciach]

    > To on przez brak nadzoru zabije swoje dziecko, jeśli już.

    Aha, no bardzo to madre stwierdezenie, pamietaj, ze posty sie archiwizuja!

    > Każde miejsce, w którym domagasz się by jechać na tyle wolno, by nie
    > było fizycznie możliwe wpadnięcie na pieszego, który nagle skądś wyskoczy.

    No wskaz! Nie potrafisz, tos baran a do tego onanista, przypisujesz komus
    jakies slowa ktorych nigdy jie bylo a potem udajesz kretyna.
    Nie potrafisz to przepros to takie trudne?
    Ujme na honorze bedziesz miec jak przeprosisz za pisane glupot i
    oczernianie?

    > Ale że ty nie masz bladego pojęcia o kierowaniu pojazdami, nie
    > wspominając już o podstawach fizyki i geometrii, to tego nie rozumiesz.

    Zabicie kogos na drodze dla ciebie to wylacznie wina kogos innego....
    I ty masz prawo jazdy?
    Wskaz miejsce o moim braku wiadomosci z fizyki oraz o braku umiejetnosci
    prowadzenia pojazdu - nie wskazesz to nazwe ci wiesniakiem ktory wyszedl ze
    wsi ale wies z ciebie nie wyszla.
    Moze zona ci to wyjasni co?

    > [caich]

    > Tego, że jesteś prostakiem i idiotą? Pamiętam.

    Jak na razie to ty zawsze jestes pierwsza osoba ktora obraza. A potem
    placzesz, ze to sie na tobie odbija.
    Az tak maly jestes?

    > !

    > ROTFL
    >
    > To skrzycz teraz ustawodawcę, że pozwolił "tym mordercom na kołach"
    > jeździć "aż" 50km/h.

    Baranie, nawet tego nie wiesz! To jest maksymalna dopuszczalna predkosc a
    nie nakazana predkosc idioto!
    Boze skad ci ludzie dostaja te prawa jazdy... Ty debilu decyudujesz w
    zaleznosci od warunkow jaka predkoscia pojedziesz idioto! Wez ty do reki
    kodeks i poczytaj lub zadzwon gdzies i sie dopytaj.
    Po twojej wiedzy juz nie dziwie sie, ze polska ma 2 miejsce pod wzgledem
    smiertelnosci na drogach w europie. Jak ty takich podstawowych spraw nie
    znasz!!! Dla ciebie zabicie kogos to jego wina, i znak ograniczajacy
    predkosc do 50km/h to wg. ciebie nakaz jazdy z taka predkoscia....
    Naprawde kogos zabijesz....

    > No ale przecież ktoś może nagle barierkę przeskoczyć i wejść na jezdnię...

    Nagle to znaczy w ile w 0.5sec. wyjdzie z autobusu przekroczy barierke i
    podbiegnie do ciebie?
    I ty sie uwazasz, ze znasz podstawy z fizyki?
    Ty nawet tego nie znasz....
    Baranie, jadac z predkoscia 60km/h w odleglosci ok 400m od przystanku na
    ktorym zatrzymala sie autobus, policz po jakim czasie osiagniesz przystanek?

    > Jesteś tak głupi, że nawet cytatu nie potrafisz poprawnie przytoczyć.

    Serio? to zapraszam do lektury scenogramow sejmowych, ty nawet swojego
    durnia idola nie znasz:)
    To sa slowa kaczynskiego: "biale jest czarne, a czarne jest biale".
    No lae ty jestes tak zaslepiony miloscia do kurdupla, ze wszystko lykniesz
    co ci powiedza na jego czesc.

    > ROTFL... "Zapierdalać" 50km/h? Gdzieś ty się urodził, w wiosce Amiszów?

    "zapierdalac" to sobie mozesz swoja zone.

    > ATSD właśnie ładnie udowodniłeś, że nie masz pojęcia o samodzielnym
    > kierowaniu pojazdami - nigdy się nie da się pokonać trasy (od wyjścia,
    > ruszenia, do zaparkowania i wejścia do np. biura) ze średnią prędkością
    > choćby zbliżoną do zwykle utrzymywanej w trasie.

    Widzisz maly rozumku, jak bys troche wiecej mial w glowie, to bys wiedzial,
    ze jazda z mniejsza predkoscia ale stala jest znacznie efektywniejsza od
    jazdy szarpanej, jaka niewatpliwie stosujesz geniuszu kierownicy ze wsi.

    > [ciach]

    > Czekam na te konkrety.

    czekaj

    > [ciach]

    > To w twojej wiosce takie zwyczaje panują.

    Aha czyli wsiok jestes:))))
    wszystko jasne koniec dyskusji.

    > I jeszcze są jakieś "Kury" pisane z dużej litery... A może "Kura" to
    > twoja siostrzyczka?

    Masz jakies problemy seksualne?
    A co na to zona? Masz za malego?... sorry tu ci nie pomoge...

    > ROTFL

    wspolczuje...

    > Kierować nie potrafisz... Sarkazmu nie wyczuwasz... Co w tej Anglii
    > robisz? Odpadki chyba zbierasz...

    dla ciebie moze byc i odpadki.
    Problem w tym bys dal zone do kalwoiatury, moze z nia sie da pogadac
    normalnie a nie z jakims wijskim frustratem, bo wiesz, tak naprawde to ty
    zawsze bedziesz wiejskim chlopkiem w miescie....

    > [ciach]

    > Ja nawet mówię z poprawną ortografią - a ty i przy pisaniu się mylisz...

    Naprawde? Lepiej uwazaj z takimi ocenami, bo sie poslizgniesz jak na reszcie
    twoich wywodow wiejski filozofie.

    > Czyli wg. twojej definicji "normalni" nie jeżdżą w ogóle. Bo 100%
    > gwarancji na wyhamowanie zawsze i wszędzie się nie ma, nawet przy
    > prędkości piechura.

    Nie nadajesz sie nie jedz! Trudno to zrozumiec? Tego nie nauczono?

    > [ciach]

    > Usiądź kiedyś za kierownicą prawdziwego samochodu (jak ci ktoś pozwoli
    > się zbliżyć choćby do kierownicy - a to poważne ryzyko w twoim
    > przypadku) i spróbuj dojrzeć kogoś za nieprzezroczystej przeszkody.

    Problem w tym, ze ty nie dostrzegasz nikogo nawet na prostej bez
    przeszkod...
    Rozumiesz teraz?

    > Maska ma swoją długość więc jak ktoś wbiegnie prosto przed maskę zza tej
    > niewidocznej przeszkody, to ujrzysz tego kogoś, jak będzie już przed
    > nią. Reakcja człowieka i mechanizmów zajmie trochę czasu, a w tym czasie
    > nawet przy prędkości piechura - której się domagasz a o której jeszcze
    > niedawno pisałeś, że to mój wymysł, kłamczuszku - pojazd dotrze do tego
    > pieszego.

    Nie dales rady - nie nadajesz sie za kierowce - rozumiesz to?
    Ja wiem,, ze bedziesz szukac milion wymowek, ale prawda jest jedna: nie
    nadajesz sie na kierowce!
    Jesli nie umiesz odpowiednio wyhamowac to brak ci zdolnosci
    psychotechnicznych do prowadzenia pojazu - ostrzegam cie, lepiej przesiadz
    sie na autobus!

    > Wiesz, ja do chłopów ze wsi zasadniczo nic nie mam - twoje porównanie
    > ciebie do nich jest dla nich krzywdzące.

    No widzisz jak to szybko wyszlo, chlopka zawsze latwo namierzyc:)

    No i nadal placzesz....