  • Data: 2010-02-03 20:40:14
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    news:hkc1h7$i0o$4@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > To oznacza, ze moze tyle jechac, o ile uzna za stosowne.

    Brawo!

    > Poczytaj sobie slownik jezyka polskiego, bo masz problemy
    > z semantyka.

    No i teraz jeszcze raz i powoli wyjasnij mi gdzie tu jest wtargniecie?
    Jak 13-latka mogla widziec, ze wchodzi pod samochod?
    Nie widziala samochodu bo jechal za szybko.
    Jak by autobusu nie bylo... to moze by widziala.

    > Za maszyne. Nie za kretyna, ktory nie ma instynktu samozachowawczego
    > i nie stosuje sie do przepisow ruchu drogowego. Swoje lewackie pomysly
    > nakazujace kazdemu kierowcy myslec za kazdego pieszego kretyna schowaj
    > na okazje wlasnej imprezy imieninowej. Wtedy bedziesz mogl, byc moze,
    > komus imponowac.

    Efektem nie myslenia za kierownica jest smierc kogos z uczesniekow ruchu
    drogowego...
    Masz racje to lewackie pogldy w liberalizmie tylko broni brakuje dla kazdego
    i gitara... za miesica wszyscy do jaskin i na dzewa...