    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Date: Tue, 2 Feb 2010 12:00:05 -0000

    > pewnosc z jaka to mowiasz juz wiele mowi o tobie.

    Mowie wylacznie jak jest.
    Nie rozumiem jak mam mowic nie pwenie...

    ?

    > A jednak pierdzielisz....

    A co to znaczy?

    > Oczywiscie ze wyrasta.

    Jak sie nie uwaza to wyrasta, ale pisze po raz nty, prowadzac pojazd musisz
    zawsze uwazac.

    > To ze tobie nikt wyskoczył to zaden dowód.

    A co?

    > Z jaka predkosciae jezdzisz poza miastem droga obok ktorej sa drzewa?

    Jesli warunki pogodowe pozwola, droga (brak zakretow) to pewnie w granicy
    limitu.
    Zreszta tego nie da sie powiedziec, bo czasem na autostradzie jade 120km/h a
    czasem 60km/h nawet jka nie ma korkow, wszystko zalezy od warunkow na
    drodze.
    Staram sie tak jechac by byc przygotowanym na kazda ewentualnosc, jesli sa
    dzewa i jade tak by widziec wiecej niz tylko migajace dzewa, zreszta tez
    dzewa nie sa wyznacznikiem bo o jakie dzewa ci chodzi? o las czy pojedyncze
    przy drodze?

    > Z jaka predkoscia jezdzisz po ulicach obok ktorych zaparkowanesa
    > samochody?

    Tez jak wyzej zalezy od wielu czynnikow, czase, zgodnie z limirtem 30mph (ok
    50km/h)
    a w wiekszosci przypadkow nie wiecej niz 20mph... ok 30km/h
    W czasie trafiku szkolnego w okolicy 8-9 rano i 15 po poludniu nawet ponizej
    20mph. Na drogach dojazdowych do szkol.

    > Sad powiedziałby ze winna osoba ktora wtargnela na jezdnie. Powiedziało ci
    > to kilka osób, wszyscy mają inne zdanie niz twoje, ale to jednak ty masz
    > racje... ciekawe.

    Wiekszosc osob udzielajaca sie w tym watku to kierowcy z brakiem myslenia,
    ktorzy beda jechac szybko by dojechac do pracy w 30 minut a nie 2 godziny i
    to juz jest dla nich postawa do byca debilem za kierownica, do braku
    myslenia, ze moze zabic czlowiek, ze te 1,5 godziny nie jest warte zycia czy
    uszkodzenia czlowieka.
    Naprawde statystyki ktore pokazuja, ze polska ma 2 miejsce w europie pod
    wzgledem smierci na dordze cos mowia...
    Malo przypadkow widac na roznego rodzaju filmach, gdzie pieszy nie ma szans
    przejsc po pasach bo zaden kierowca nawet nie zwolni (co jest obowiazkiem)
    to wlasnie masz tych kierowcow w tym watku. On prowadzi wiec wszyscy z dorgi
    bo ja jade. To jest porazajace, to jak zdziczenie!
    Piszesz, ze kilka osob ma inne zdnie i raczej nie sa w stanie tego uzasdnic
    inaczej niz inwektywami i tekstami typu "a co mam stac".
    Widzisz ja na codzien mieszkam w UK, jezdze samochodem po UK od nastu lat.
    UK jest na 1 miejscu pod wzgledem bezpieczenstwa na drodze. W europie.
    Tu sie da (UK), w Polsce sie nieda.... Jak zaczniesz o tym pisac, to jak
    napisalem wyzej" a co mam sie zatrzymac czy 5km/h jechac?" Widzisz, ludzie
    nawet nie potrafia zrozumiec w czym jest porblem jedyne co widza to
    predkosciomierz....