  • Data: 2010-02-02 11:44:46
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message
    news:hk71ff$11a$1@node1.news.atman.pl...

    > Jedyna dla mnie nie budząca wątpliwości opcja potraktowania jej
    > jako osoby dorosłej to stosunek seksualny.
    > Masz jakieś informacje ze miał miejsce ?

    Z szacunku dla twoich dzieci, jak piszesz doroslych wiecej nie napisze.
    Powiem tak:
    zaburzenia seksualne, zwlaszcza pociag do 13-latek podobno sie leczy...
    radze ci jak najszybciej podjac kuracje zanim bedzie za pozno.
    Jesli twoje dzieci to czytaja, to zwracam sie do nich by ci w tym pomogly!
    Jesli wszstko kojarzy ci sie z seksem z 13-latka to naprawde nie jest
    dobrze. Pamietaj, ze 13-latka to dziecko!!!