  • Data: 2010-02-02 12:18:14
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    news:hk7itd$31d$3@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > A ta dziewczyna moze kogos nozem pchnac? No i co?

    A pchnol jak ktos nozem?

    > Czy ty cos piles czy cpales przed napisaniem powyzszego?
    > A moza ta dziewczyna byla nacpana i gadala przez komorke?

    Nic o tym nie wiadomo, byla w szpitalu wiec wykluczam ta ewentualnosc, o
    komorce tez nic nie bylo a gdyby byla to by naperwno napisano.
    Natomiast kierowca zbiegl... Nie zawiadomil pogotowia do ofiary wypadku wiec
    cos mial na sumieniu....

    > Coraz bardziej 'nie chce mi sie z toba gadac'...

    Brakuje argumentow?

    > Kiedy nastoletnia idiotka wychodzi pod jadace auto zza stojacego
    > autobusu nie upewniwszy sie uprzednio, czy cos nie nadjezdza.
    > Poczytaj sobie prawo ruchu drogowym, bo masz spore braki
    > w tym zakresie.

    A co ma prawo o ruchu drogowym do nieudzielenia pomocy?
    Czytales?

    > Czyli nie tylko twe wywody sa kretynskie, ale i chamskie.
    > EOT.

    Chcesz zakwestniowoac fakt, ze polska zajmuje 2 miejsce pod wzgledem smierci
    na drogach?
    A kto sie do tego przyczynia, nie tacy kierowcy?
    Skad sie bierze taka smierttelnosc skoro w Polsca jest tyle fantastycznych
    kierowcow znajacych kodeks dorgowy na pamiec?