    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Date: Tue, 2 Feb 2010 11:32:09 -0000

    > Jak nie umiesz upilnować swoich dzieci, to jedź do Czech się
    > wysterylizować. Będzie z korzyścią dla wszystkich.

    Zaczynasz znow wycieczki osobiste a potem bedziesz znow plakac, ze sie
    przeci wtopbie obroca....
    I uznasz siebie za pokrzywdzonego...
    Juz ci kiedys napisalem na ten temat.

    > Nie "ujma na honorze" tylko nie zamierzam jechać do roboty 2 godzin
    > zamiast pół z powodu zatrzymywania się przed każdym krzaczkiem.

    Odpowiem twoim tokiem myslenia:
    Zmien prace na blizej domu, przesiadz sie do autobusu, wez taksowke... jak
    sie boisz i nie potrafisz przeidziec co sie moze stac - lepiej nie prowadz
    samochodu.
    Poza tym wskaz miejsce gdzie napisalem, ze trzeba sie zatrzymac przy kazdym
    krzaczku?
    Jesli nie widzisz nic poza jezdnia i fragmentem krzaczka - to bezwzglednie
    sie zatrzymaj, jesli masz natomiast umiejetnosc obserwowania nie tylko
    jezdni ale tez tego sie dziejow wokolo ciebie to sam jestes dorosly i sam
    zdecydujesz czy sie zatrzymac czy nie, no chyba, ze wsiadajac do samochodu
    amieniasz sie w debila z klapami na oczy bo chcesz byc w pracy za 30 minut i
    huj cie obchodzi co sie stanie. Jesli tak jest to wlasnie takim jak ty
    zawdzieczamy te porazajace statysyki smierci na polski drogach. Wiekszosc
    kerowcow wiesz jakl sie tlumaczy (tych co spowodowali wypadki smiertelne)?
    Ze sie do pracy spieszylo, bo nie bedzie jechac 2 godziny....
    Masz wszystko przed soba....

    > Przestań łaskawie imputować mi swoje maniakalne urojenia, comprende?

    Maniakalne urojenia goscu to masz ty, ja nie lece do pracy z wywieszonym
    jezorem, ty lecisz, muszisz gnac by byc w 30 minut anie 2 godziny bo... now
    lasnie z czego to wynika?
    Wylacznie z tego, ze jestes niudacznik! Jak bys mial wiecej olejum w glowie
    pracowal byc 5minut spacerem od domu lub wcale.... A tak, masz 30 minut do
    pracy.... jak kalpki zalozysz, jak zaczniesz jechac zgodnie z przepisami to
    2 godziny... i kto tu jest maniakiem?
    Czy w Polsce maniakmi sa wylacznie ludzie ktorzy mysla? Bezmozgi ryzykujace
    swoje i innych zycie to norma?

    > To wyp*.*laj do UK.

    Ja juz tu misu o malym rozumku mieszkam od pnad nastu lat.

    > Może twoje dzieci są jakieś niedorozwinięte...

    Masz dzieci? Wspolczuje... mam nadzieje, ze zona nimi sie opiekuje....
    Bo ja sadze ty bnawet bys ryzykowal ich zycie jadac z nimi w samochodzie w
    mysl zasady, ze nie 2 godziny ale 30 minut.

    > Podstawa prawna?

    Udzielenie pierwszej pomocy ofierze wypadku.

    > LOL

    ? Nie potrafisz?
    Za ile kupies Prawo Jazdy?

    > W tym konkretnym przypadku rozglądanie się na boki tylko utrudni
    > zauważenie kretynki wyskakującej przed maskę.

    Naprawde oddaj prawo jazdy!
    Nie nadajesz sie! Jestes zagrozeniem na drodze!!!!
    Zrozum nie kazdy ma predyspozycje do prowadzenia pojazdu - ty nie masz!

    > A twoja? Bo jak nie zwolnisz do 5km/h, to jak ci ktoś gwałtownie
    > wybiegnie zza przeszkody to i tak nie zdążysz się zatrzymać bez choćby
    > lekkiego trącenia tego kogoś - a to już wystarczy do przewrócenia.

    Moja jak najbardziej nr. 3.
    Wiesz jadac obok autobusu ktory jest na przystanku moge jechac 5km na
    godzine, nawet 10... i wyobraz sobie, ze dal rade wychamowac... nie
    wierzysz?
    Jesli nawet nie jestes tego w stanie sobie zilustrowac to naprawde nie
    powinienes jezdzis samochdem jako kierowca! Kierowca musi myslec a ty masz z
    tym problem.

    > Czy ty na prawdę jesteś aż takim idiotą??

    Dla ciebie ktos jest idiota kto chce zabrac slepemu prawo jazdy?
    Gratulacjie:)))
    Coraz lepiej:)

    > Czy może czegoś się naćpałeś i widzisz coś, czego w tekście nie było?

    Ja? Juz ci napisalem, nie pisz osobistych wycieczek, bo jak sie obruca
    przeciw tobie to znow sie rozplaczesz...