    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Date: Sun, 31 Jan 2010 17:59:56 +0100

    Dnia 2010-01-31 16:47, Użytkownik pmlb napisał:

    > Kierowca nie zachowal szczegolnej ostroznosci podczas mijania autobusu.
    > Kierowca powinien przewidziec, ze zza autobusu moze wybiec dziecko -
    > tego ucza na kursie prawa jazdy, nawet podbne pytanie jest na egzaminie
    > (bylo?).
    > Kierowca w tym momencie potraktowal czlowieka jak dzewo ktore nagle
    > wyroslo mu pod maska.
    > Ja na miescu rodzicow dziecka oskarzyl bym kierowce o spowodowanie
    > uszkodzen ciala, oraz zawalczyl o ewentualna rente jako odszkodowanie. A
    > jeszcze inna sprawa to nieudzielenie pomocy, zwlaszcza, ze to dziecko
> [...]

    Najpierw na spokojnie zastanów sie nad głupotami jakie piszesz.
    Wypadek był, kierowca się zatrzymał, sprawdził że pomoc dziecku
    nie jest potrzebna więc się rozeszli/rozjechali każde w swoja stronę.
    Tyle fakty.
    Teraz dobry adwokat może podjąć próbę by coś wywalczyć, tyle
    że dlaczego zakładasz że druga strona nie znajdzie lepszego ?
    I rodzice dziecka okażą się winni niewłaściwego i niestarannego
    wychowania w wyniku czego dziecko doprowadziło do wypadku
    drogowego. Proponowany wyrok pozbawienie rodziców praw
    rodzicielskich. Jesteś pewny że warto iść do sądu i rodzina
    będzie w stanie przedstawić wiarygodne dowody że zachowanie
    dziewczynki wynikało tylko z dziecięcej głupoty lub niefrasobliwości
    a nie z braku odpowiedniego wychowania przez nienadających się
    do tego rodziców ?

    pozdrawiam