  • Data: 2014-05-29 10:00:36
    Temat: Re: porno - karanie za ogladanie
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.05.2014 09:50, Marek wrote:
    > 99gr
    > musisz
    >
    > Tak, tak, już było kilku takich co im się wydawało, że inny modem i
    > karta wystarczy a potem mieli łomotanie kolb 6:00 rano :)

    Dokladnie, to jest xuj nie rozwiazanie.

    Bo glownie chodzi, ze niezamierzenie zobaczyc to czego nie powinienem
    wedle prawa. Wchodze na jakis portal czy bloga a tam foacia w
    niekoniecznie wulgarnej pozie, ale dosc rozebrane - i ja nie wiem, czy
    to nie jest 17-tka urobiona na 22-ke.

    Efekt znow bedzie taki, ze bedzie martwe prawo. Ale hak na kazdego
    obywatela.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)