  • Data: 2004-06-21 18:54:02
    Temat: Re: pomylkowa druga wyplata - zwrot ?
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z czystym sumieniem to by Ci się należałyby gdybyś powiedział szefowi prosto
    > w oczy, że Ci się należą za nadgodziny

    w firmie pracuje kilkadziesiąt osób, nikt nie ma jaj :((

    > wniósł sprawę do sądu i ten by to przyklepał, że Ci się należy za nadgodziny.

    to by bylo zgodnie z prawem, a nie z sumieniem, nie myl tych dwóch rzeczy, bo to
    często są dwie
    zupelnie różne/sprzeczne rzeczy.

    > A tak to Ci się nie należą i powinieneś je zwrócić jeśli nie chcesz wyjść na
    > oszusta.

    no to już przesadziles :(
    to czy mi się należą czy nie to jedna rzecz, to czy je oddam, czy nie to druga, ale
    na pewno nie
    będę przez to oszustem, bo _nikogo_ nie oszukalem. Poczytaj definicje oszustwa.

    pozdr.,
    Andrzej