  • Data: 2004-06-21 19:35:12
    Temat: Re: pomylkowa druga wyplata - zwrot ?
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w końcu konkrety :)
    thx :)

    > Kodeks cywilny:
    > Art. 405. Kto bez podstawy prawnej uzyskał korzyść majątkową kosztem innej
    > osoby

    czy firma (osoba prawna) to osoba z tej ustawy?

    > Art. 411. Nie można żądać zwrotu świadczenia:
    > 2) jeżeli spełnienie świadczenia czyni zadość zasadom współżycia społecznego

    no za prace w tym kraju zazwyczaj się placi :(, wiec moglbym to podciągnąć pod zasady
    wspolzycia
    spolecznego,
    i jeśli nie oddam jak to bedzie dalej wyglądalo ?
    Bank/firma pozwie mnie do sądu na podstawie 405 i bedzie się ciąglo latami i na
    adwokata wydam
    wielokrotnie więcej ?

    > Jeśli i tak zamierzasz się zwolnić, to wydaj szybko kasę na jedzenie -> nie
    > będziesz wzbogacony :) A potem powiesz, że myślałeś, że zapłacili Ci W KOŃCU
    > za te wszystkie nadgodziny.

    pewnie tak sobie będe mogl mowic, ale co na to sąd ?

    pozdr.,
    Andrzej